SORULAR

4.3K 310 250
                                    

Evin kapısından içeri girene kadar kalbimin atışı yavaşlamamıştı. Bugün ki yaşadıklarım benim gibi sıradan bir kız için oldukça fazlaydı.

"Bil bakalım ne oldu?" Annemle babam heyecanla beni odada bekliyorlardı.

"Ne oldu?" Çantamı yere bırakıp karşılarındaki koltuğa oturdum. Umarım önemli bir şeydir anne. Yoksa beni o masadan boşu boşuna kaldırdığın için sana olan öfkem artacaktı.

"Jeju adasına bir haftalık tatil kazandım!"

Ah yine mi? Gözlerimi devirerek elimi alnıma götürdüm. Babamla bakıştığımızda mutluymuş gibi rol yaptığı çok belliydi. Eminim o da benimle aynı şeyi düşünüyordu.

"Anne bu kaçıncı gidişimiz olacak? Bıkmadın mı aynı yerden?"

"Bedava tatilden kim bıkar?"

"Ben! Her 3 ayda bir aynı çekişile katılıyorsun ve kimse katılmadığı için hep sana çıkıyor."

"İnsanlar işlerini bilmiyorlarsa benim suçum ne?"

"Ayarladıkları organizasyon, otel berbat anne! Oraya kim gitmek ister?"

"Ben!" Derin bir nefes vererek ayağa kalktım. Beni kesinlikle anlamayacaktı o yüzden yorulmama bile değmezdi.

"Tamam ama bu sefer ben gelmiyorum. Siz babamla baş başa tatil yapın."

"Sen de gelmelisin! Belki son görüşün olabilir." Evet anneme göre biz her an Kore'den gidebilirdik.

"Yok anneciğim yeterince gördüm. Artık görmesem de olur orayı."

O iğrenç anılarım beni güzelim adadan bile soğutmuştu. Ah anne değişik kadınsın!

Yorgunlukla odama çıkarken aklımda da planlarımı kurmaya başlamıştım. Ha Eun gelir biz de kalırdı. Ve sabahlara kadar eğlenirdik.

Ha Eun...

Gerçi ben ona kırgındım. Çocukların yanında biraz farklı davranmıştı ve üstelik benim hakkımda yalan söylemişti. Bu da onun karakteriydi.

**************************

Duştan çıkıp ıslak saçlarımla yatağa oturduğumda telefonumda tam 8 tane cevapsız arama vardı. Beşi Ha Eun'dan üçü de Min Ho'dandı.

Min Ho büyük ihtimalle buluşmak isteyecekti. Ha Eun da bugün ki olanları anlatacaktı.

Tarağımla birlikte ellerimi ıslak saçlarıma götürdüğümde aklıma kafeden çıkarken ki çarpıştığım çocuk gelmişti.

Gerçekten kusursuz görünüyordu. Gerçekten çok yakışıklıydı.

Ama her zaman olması gerektiği gibi de ukalaydı,lanet olsun. Neymiş onu nasıl tanımazmışım. Sanki beyefendi ünlü...

Bir dakika! Girdiği kafe...Ultra üstü yakışıklılığı... Onu tanımam gerektiğini söylemesi...Kızların ona bakması...Ve Bangtan'ın 7 kişi olması....

Yoksa, yoksa... O çocuk yeni üye miydi? Aman Allah'ım eğer öyleyse gerçekten artık şanssızlıkta mastır yapmış olacaktım.

O olmaması için hiçbir engel yoktu. Evet kesinlikle oydu! O kafeye girdiğine göre ve o kadar yakışıklı olduğuna göre!

Hızlıca bilgisayarımı kucağıma aldım ve internet sitelerine girmeye çalıştım. Mutlaka fotoğrafı olmalıydı değil mi?

Ne? Kahretsin!

"Giriş yapabilmeniz için üyelik gerekiyor!"

Bu da demek oluyordu ki siteye giremeyecektim. Üye de olamazdım. Eğer oysa beni hemen görürdü. En son söylediği tehdit cümlesini de hatırlıyordum zaten.

İYİ KIZLAR KÖTÜ ÇOCUKLARI SEVER -1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin