- Jennie -
Pazartesi.
Yine her hafta bir başkasıyla birlikte olduğum Pazar gününden sonra gelen o lanet iş günü.
Gece bittikten sonra kendi odama geçtiğimde sabah olmasına çok yoktu. Bir iki saat uyuyup sabah olunca diğer odada yatan kızın yanına gittin ve bağırarak onu yataktan kaldırdım.
J: Kalk!
X: Günaydın aşk-
J: Sakın! Sakın ağzından çıkmasın o kelime.
X: Tamam sakin ol. Bir şey demedim.
J: Kalk çabuk.
X: Neden? Ne bu sinirin ne yaptım?
J: Kalk dedim! Siktir git bu evden.
X: Neden kötü davranıyorsun dün s-
J; Kes sesini çık git çabuk. Yoksa seni ailene rezil ederim.
X: Tamam be deli misin nesin!! gidiyorum.
J: Acele et. Seni bekleyemem işlerim var.
Odadan çıkarken son bir şey daha söyledim.
J: Unutmadan. Sakın bana aşık olayım falan deme. Bu beni ilk ve son görüşündü. Seni etrafımda görürsem hiç acımam, tek kelime ile gebertirim.
X: Tamam dedim ya! Bağırma artık.
J: Beş dakika içinde siktirip gitmiş ol.
X: Tamam dedim. Sus artık sus!
Odadan çıkıp kapıyı sertçe kapattığımda odama dönüp iş için hazırlanmaya başladım. Dolapta bulduğum mini elbiseyi gözüme kestirip hazılandıktan sonra kızın gittiğini görünce evden çıktım.
İş yerine geldiğimde odama geçip bugün neler yapmam gerektiğine bakmaya başladım. Kapıdan içeriye giren kişiye baktığımda bunun asistanım olduğunu gördüm.
J: Söyle.
A: Jennie Hanım bugün bir toplantınız dışında işiniz olmayacak.
J: Tamam. Toplantı kaçta?
A: Öğlen efendim.
J: Tamam çık.
Kapıyı kapattıktan sonra zamanın geçmesi için oyalanırken toplantıdan sonra kafa dağıtmam gerektiğini düşündüm. Telefonu elime alıp en yakın arkadaşımı aradım.
J: Alo Jisoo.
Js: Efendim?
J: İşin var mı bugün? Bara gidelim diyecektim.
Js: Üzgünüm bebeğim. Irene ile birlikte alışverişteyiz. Onunla ilgileniyorum. Bugün morali bir hayli bozuk.
J: Yeni kankan olunca beni çabuk unuttun farkında mısın?
Js: Hadiiii birileri kıskandı.
J: Tamam kapat konuşma.
Js: Kıskandı...
J: Salak.
Telefonu kapatıp biraz oyalandıktan sonra toplantıya gitmek için ofisten çıktım.
...
Toplantı beklediğimden de iyi geçmişti. Yine bir işi bağladığıma emindim. Mekandan ayrılıp bindiğim arabayı bara doğru sürmeye başladım.
Bara geldiğimde arabayı park edip içeri girecekken bir arabanın çekildiğini gördüm. İçeri girip içki almak için barmenin yanına gittiğimde tam sipariş vereceğim sırada yan masa dikkatimi çekmişti. Piç olduğu çok belli olan bir tipteki çocuğun yanındaki kızı sarhoş etmeye çalıştığını anlayabiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."