Jennie'den;
Sabah burnuma dolan o mükemmel kokunun Lisa'dan geldiğini biliyordum. Gözlerimi açtığımda beni sardığı kolunda parmaklarımı gezdirip onu izlemeye başladım.
Saçına öpücük bırakıp kokusunu içime çektim. Gözlerini açmaya çalıştığında gülümseyerek ona bakmaya devam ettim.
L; Kahretsin!
Bağırarak yataktan kalktığında olayı anlamamıştım.
J; Ne oldu?
L; Geç kaldım.
J; Nereye?
L; Okula Jennie. Soru sorma.
J; Lisa.
Beni dinlemeyip hazırlanmaya çalıştığında ayağa kalkıp onu durdurdum.
J; Lisa. Bugün cumartesi.
Şaşkınca bana bakınca gülmeden edemedim.
L; Üff.
J; Keşke videonu çekseydim çok komik.
L; Terbiyesizleşme. Yoksa.. neyse.
J; Hmm.. yoksa ne?
L; Yok bir şey.
J; Emin misin?
L; Evet.
J; Açım. Kahvaltı yapalım.
L; Olur.
Aşağıya inmeden önce elimizi yüzümüzü yıkayıp aşağıya inip kahvaltı hazırladık.
L; Canım çilek çekti.
J; Ne o hamile misin?
L; Aman aman ne komik.
J; Tamam tamam bir şey demedim.
L; Ne yapacağız bugün?
J; Bilmem. Ne yapalım?
L; Mmh.. bilmem.
J; Yapma şunu.
L; Neyi?
J; Az önceki şeyi.
L; Ne yaptım ki?
J; Tamam yok bir şey.
L; Alışveriş?
J; Olur.
L; Pekala kahvaltıdan sonra çıkalım o zaman.
J; Tamam.
Kahvaltı yaparken uzun uzun sohbet etmiştik. Hazırlanıp arabaya doğru ilerlerken Lisa'yı arabayla arama alıp gülümsedim. Gözlerini kapattığında onu öpeceğimi sanması hoşuma gitmişti. Fakat bunu yapmak yerine Lisa'nın sınırlarını zorlayıp akşamı bekleyecektim.
Dudaklarına yaklaşıp suratına üfleyerek geri çekildiğimde bana ölümcül bakışlar gönderip sinirle arabaya bindi.
Diğer tarafa oturup arabayı kullanmaya başladığımda telefonuma gelen mesajla sinirlendim.
"Ortak. Konuştuğumuz anlaşma anlaşılmamış galiba.. Neyse. İcabına bakarız."
Sinirle telefonu kapatıp Lisa'ya döndüğümde bana endişeyle bakıyordu.
J; İşten bir haber aldım da ona sinirlendim.
L; Emin misin?
J; Evet.
L; Peki.
Ona gülümseyip yola devam ettim.
Alışveriş merkezine geldiğimizde arabayı park edip asansöre doğru ilerledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."