Lisa'dan;
Kendime engel olmak istemiyordum. Onu gerçekten özledim.
L; Öp beni.
Dudaklarıma uzanan dudaklarına izin verip benimkilerle birleşmesini sağladım. Gözlerinden akan bir yaş dudaklarımızın üzerine düştüğünde baş parmağımla gözyaşlarını silip onu öpmeye devam ettim. Benden ayrılıp gözlerime baktı.
J; Teşekkür ederim, beni sensiz bırakmadığın için..
Gülümseyip dudaklarının üzerine nefesimi bıraktım.
L; Beni sensiz bırakamıyorum ki, seni bensiz bırakayım.
Gülümsediğinde kucağında olmam onu zorluyor gibi gözüküyordu.
L; Şimdi ilaç yüzünden.. gerçekten ağır pasif misin?
J; Evet ama tek sebebin ilaç olduğunu sanmıyorum.
L; :)
J; Bu gülüş hoşuma gitti.
Ellerim tişörtünün altından göğüslerine gittiğinde dudaklarını dudaklarımla buluşturdum. Dudaklarımın üzerine inlemesi kasılmama neden olmuştu. Dudaklarımızı ayırıp gözlerine bakarak göğüslerini sıktım.
J; Ah..Lisa...
L; Hmm?
J; Seni o kadar özledim ki.. şu an sana çok ihtiyacım var.
L; Farkındayım.
J; Lütfen uzatma.
Dediklerine inanmamı sağlayan bakışları gerçekten zor durumda olduğunu gösteriyordu. Üzerindeki tişörtü çıkarıp bir kenara attıktan sonra boynuna izlerimi bırakmaya başladım.
Sütyeninin kopçasını açıp göğüslerini özgürlüğe kavuşturduğumda o da benim üzerimdeki tişörtü çıkarıp bir kenara fırlattı. Dudaklarımı dudaklarından ayırıp üzerinden kalkarak pantolonumu çıkardım ve sadece iç çamaşırlarımla kaldım. Jennie kendi pantolonunu ve iç çamaşırını çıkarıp bana bakmaya başladığında istemsizce sırıttım.
J; Gülme! Zor durumdayım diyorum.
Bacak arasına girip bedenimi ona yasladım ve göğüslerine yaklaşıp belirginleşen göğüs ucunu dudaklarımın arasına aldım. Kendini bana bastırıp inlediğinde boşta kalan göğüsünü ellerimin arasına alıp sıktım.
Dudaklarımı göğüslerinden aşağıya kaydırarak kasıklarına kadar geldiğimde Jennie'nin inlemeleri git gide çoğalıyordu.
Dizlerimin üzerine oturup bacak arasına nefesimi bırakarak Jennie'nin bacaklarını birbirinden ayırdım.
Bacaklarına küçük öpücükler bırakıp gözlerine baktığımda yalvardığını görebiliyordum. Dilimi klitorisine bastırıp geri çekildim.
J; Lisa lütfen..
Dil darbelerine başladığımda kendini bana bastırıp inliyordu.
J; Si-ahh...keyim içime gir!
Dediğini yapmayıp dil darbelerine devam ettiğimde iyice inleyip saçlarımı çekiştirmeye başladı.
J; Yalvarırım gir içime.. lütfenn!
Dilimi girişine bastırıp parmaklarımla klitorisini okşarken ben de inlemeye başladım. Dilimi yavaşça içine gönderdiğimde yüksek sesle inledi.
J; Ahh.. sen.... siktir! Harikasın.
İçindeki hareketlerimi hızlandırıp bir süre sonra çekildim ve hafif ayağa kalkarak dudaklarına uzanıp onu öpmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."