~36~

2.5K 94 59
                                    

Jennie'den;

J; Sen kaşındın.

Ensesinden tutup Lisa'yı kendime çektiğimde hemen dudaklarımızı buluşturdum. Alt dudağını dudaklarımın arasına alıp emdiğimde sırtını kapıya yaslayıp kendimi ona bastırdım. Dudaklarımın üzerine inlerken kapıyı kilitleyip işime devam ettim ve ellerimi kalçasına indirip sıkmaya başladım. Bacaklarını okşamaya başlayıp kendini ona bastırırken öpüşlerimiz bir hayli sertleşmişti.

Lisa yerlerimizi değiştirip beni kapıyla arasına aldıktan sonra boynuma yönelip ısırıklar bırakmaya başladı. Elleri kalçamla buluşup sertçe sıktığında inleyip bacaklarımı beline doladım. Kendini bana bastırdığında ben de ona sürtünmeye başladım. Lisa'nın kalçamdaki eli kasıldığında alt dudağımı ısırmasıyla yüksek sesle inledim.

Bu ana son vermek istemesem bile Lisa'nın sınavı olduğunu biliyordum. Aklıma gelen fikirle kucağından indim ve istemeyerek bile olsa dudaklarından ayrıldım.

J; Git... gitmen lazım. Dayanmalıyız.

L; İmkansız. Ben.. ben çok ıslağım.

J; Sikeyim.. biliyorum. Ben de öyleyim ama sınavını kaçırmaman lazım.

L; Jennie. Bir saat var lütfen...

J; Yetişemezsek?

L; Kalırım.

J; Ama yetişeceğiz.

L; Ama şu an sana çok ihtiyacım var..

J; Gel benimle.

Ellerinden tutup evden hızla çıktık. Lisa'yı arabaya bindirip ben de diğer tarafa geçtim ve hızla okula doğru sürmeye başladım.

J; Dokun kendine.

L; Ne?

J; Dokun kendine.

Lisa'nın eli göğüslerine gidip onları sıktığında dudaklarının arasından çıkan inleme beni sızlatmaya yetmişti. Bacaklarımı birbirine bastırıp arabayı sürmeye devam ettim. Yavaş hareketlerde bulunurken pantolonunun düğmelerini açıp kendini okşamaya başladığında kafası yavaş yavaş geriye düşüyordu.

Bu görüntüye dayanamıyordum. Arabayı daha hızlı sürüp okulun yakınındaki boş araziye geldim ve ani fren yapıp arabadan indim.

Lisa'yı hızla arabadan çıkarıp sırtını arabaya yasladıktan sonra boynunu öpüp iç çamaşırının üzerinden onu okşamaya başladım.

J; Siktir! Gerçekten.. çok ıslaksın.

Dudaklarımın üzerine inlerken hareketlerimi sabit tutuyordum. Arabanın arka kapısını açıp Lisa'yla birlikte içeri girdim. Sırtını kapıya yaslayıp iç çamaşırını çıkardıktan sonra bacaklarını araladığında bacak arasına girip dil darbeleriyle onu çıldırtmaya başladım.

Dilimle dairesel hareketler yaparken boştaki bir elimle Lisa'nın göğüslerini sıkıyor diğer elimle kendimi okşuyordum.

L; Jennie.. Lütfen!..mmh gir içime.

Kafamı kaldırıp konuştum.

J; Yalvarman.. çok hoşuma gidiyor Manoban.

L; Yalvarırım gir içime.

J; Tanrım..

L; Lütfen Jen.. Sana çok ihtiyacım var.

Dilimi yavaşça içine gönderdiğimde yay gibi gerilen vücudunu tekrar indirip gel git yapmaya başladım.

Göğüsündeki elimi bileğimden kavrayıp kaldırdığında parmaklarımı dudaklarının arasına götürdüğünü görünce iyice kasıldım. Parmaklarımı ağzına alıp emmeye başladığında vajinasına inlemelerimi bırakıyordum. Parmaklarımı ağzından çıkarıp inledi.

Dilimi içinden çıkarıp dudaklarına yöneldim ve kendi tadını tatmasını sağladım.

Aralanan ağzından içeri gönderdiğim dilimle buluşan dili beni deli ediyordu. Emdiği parmağımın birini içine gönderip yavaşça gel git yapmaya başladım.

Dudaklarımı çekiştirdiğinde boştaki elimle tişörtünün üzerinden göğüslerini sıkmaya devam ettim.

İkinci parmağımı da içine gönderip gel gitleri hızlandırdım. Dudaklarımı çenesinden boynuna indirdim. Hareketlerim hızlanırken tekrar yukarı çıkıp kulak memesini dişlerimin arasına alıp çekiştirdim.

Yüksek sesle inlemesi beni deli ediyordu. Hızım son raddeye ulaştığında uzandığı yerden doğrulup diğer kapıya sırtımı yasladı.

Bacağımdaki pantolonu çıkardığında aceleci hareketleri beni iyice çıldırtıyordu. İç çamaşırımı çıkarıp bana bakmaya başladı.

L; Benim senin tenine ihtiyacım var Jennie Kim.

Kucağıma yerleşip ellerini omuzlarıma koyduktan sonra ön koltuğun ve arka koltuğun başından güç alarak kendine bana sürtmeye başladı.

J; Ah Lisa.. sen-

Hızını arttırdığında yanan vücudumuza eşlik eden çarpışma sesleri konuşmamı zorlaştırıyordu.

J; Tanrım... Mükemmelsin!

Ellerimi kalçasına getirip sıktıktan sonra onu kendime daha çok bastırdım. Sürtünme hızını iyice arttığında koltuğun başını sıkan ellerinde belirginleşen damarlar bile çıldırmamı sağlıyordu. O kadar ıslanmıştık ki bedenimiz birbirine çarptıkça oluşan sesler dışarıdan da duyulurdu.

İkimizde titremeye başladığımızda inlemelerimizin birbirine karıştığı gibi tenimizin birbirine karıştığı kesindi. Bedenimiz bir bütün haline gelmesiyle aynı anda boşaldık.

Kafasını omzuma koyup soluklanmaya çalıştığında elimi beline sarıp nefeslerimi düzenlemeye çalıştım.

L; Benim tenime..

Yutkunup devam etti.

L; Tenime en çok yakışan parfüm senin kokun. Benim tenimle birleşince eşsiz ve bulunamaz bir parfüme dönüşüyor. Bir bütün olmamızı seviyorum.

Saçlarından tutup gözlerimizi kenetledim.

J; Birbirimizi tamamlamamızı seviyorum.

Dudaklarına uzun bir öpücük bırakıp saate baktım.

J; Son 10 dakikan.

L; Biraz daha böyle kalalım lütfen. Zaten çok yakınız okula.

Kafasını boynuma gömüp sarıldığında onu sıkıca sardım.

"Sen yokken ne kadar boş yaşıyormuşum bu hayatı.."

...

Lisa sınavdan çıkınca gülerek yanıma geldi. Kollarımı açıp ona sarıldım.

J; Birinin sınavı iyi geçmişe benziyor.

L; Mükemmeldi. Seni düşünüp sınav ortasında yansam bile.. mükemmel geçti.

J; Güzel. Sevindim. Ayrıca sana iyi gececeğini söylemiştim.

L; Bundan sonra her sınav öncesi bunu yapmalıyız.

J; Motive mi etti?

L; Baya etkili bir motive oldu.

Gülerek arabaya ilerleyip eve doğru yola çıktık.

~~~~

Aferin size. Doyumsuz köpekler.

TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin