Lisa'dan;
R; Ondan nefret ediyorum. Her şeyin içine sıçıyor. Pislik.
L; Sorun yok dedim uzatma.
R; Lisa psikopata bağladın iyice ne demek sorun yok? Bu kadar rahat olman korkutucu.
L; Neresi korkutucu?
R; Mutlusun. Yalandan yaptığının farkındayım.
L; Mutluyum çünkü bugün bir sevgilim olacak.
R; Hayır! Şu an sevmediğin biriyle çıkıp yanlış kararlar vermene izin veremem. Bana bak. Gitmiyorsun.
L; Bana bak. Karışmıyorsun. Duydun mu beni?
R; Lis-
L; Bırak mutlu olayım.
R; Olmayacaksın! Kendini kandırma.
L; Nereden biliyorsun?
R; Biliyorum. Biliyorum çünkü Jennie'ye olan bakışlarını John'a karşı yapamıyorsun. Aşık değilsin.
L; En fazla ne olabilir ki?
R; O çocuk psikopat. Ayrılmak istersin bırakmaz bile.
L; Ama beni mutlu ediyor.
R; Ben de mutlu ediyorum. Benimle de çık o zaman. Bu ne saçma bir şey.
L; Biri sevgiyi öğretti. Diğeriyse acıyı. Ben kime aşık oldum peki? Acıyı öğretene. Fakat bugün bu acıya son vermek istiyorum. Mutluluğu istiyorum.
R; Tamam Lisa. Ne istiyorsan onu yap.
L; Çıkmam lazım geç kalıcam.
R; Umarım pişman olmazsın.
L; Olmayacağım.
...
Kapının önünde arabayla beni bekleyen John'a gülümsedim. Arabadan inip bana baktı.
Jo; Çok güzelsin. Her zamanki gibi.
L; Teşekkür ederim.
Kapıyı açıp beni arabaya bindirdi ve yola koyuldu. Umarım pişman olmam..
Jennie'den;
Lisa'nın evinin önüne geldiğimde ben içeri girmeden onun kapıdan çıktığını gördüm, tam arabadan inecekken John denen çocuğu görünce arabada kaldım.
"Lisa ona gülümsedi."
O güzel gülüşünü başkasına sunuyordu.
Mutluydu ve bu bana acı çektirmeye yetiyordu.
Bir şeyler konuşup arabaya bindiklerinde gözlerimden akan yaşlara engel olamadım.
"Annem dışında bir kız için ağlıyorum, şaka gibi."
Arabayla onları takip etmeye başladım. Restorana gelip arabadan indiklerinde Lisa o çocuğun koluna girdi ve yürümeye başladılar.
Ellerimi yumruk yapıp sıkmaya başladığımda canımın yanmasını umursamadan arabanın camına yumruk attım. Ellerim titriyordu. Sinirden kudurmuştum. Kanayan elimi umursamadan olacakları izlemeye başladım.
Lisa'yı önceden taciz etmek isteyen Mike'ı, toplantıdaki çocuğu, okulda onun hakkında pis düşüncelere sahip olan iki kişiyi dövdürtmem yetmemiş gibi bu çocuk iyice sinirimi bozuyordu. John'u şu an öldürmek istiyordum. Tam anlamıyla kendi ellerimle öldürmek istiyordum çünkü Lisa ona gerçekten gülümsemişti.
Yanlarına gitmek istiyordum. Uzun süre konuştular. Onları izlemekten başka yapacağım bir şey yoktu. Lisa'nın ağladığını görünce kalbimde bir sızı hissettim. John Lisa'nın gözyaşlarını sildiğinde onun yanında ben olmalıydım diye düşünmeye başlamıştım. Dokunsun istemiyordum.
Lisa hızla restorandan çıkınca John şaşkınca orada kalmıştı. Fırsatı kullanmak için arabadan indim ve Lisa'ya doğru koşmaya başladım.
J; Manoban!
Olduğu yerde kalıp yavaşça bana doğru döndüğünde ona yaklaştım.
L; Gelme. Sakın!
Yanına gidip kolundan tutarak onu arabaya götürmeye başladım. Koluma vuran ellerini tutup onu durdurdum ve kucağıma alıp arabaya bindirdim. Ben de arabaya bindim ve inmemesi için kapıları kilitledim.
J; Her şeyi halledeceğiz Manoban. Her şeyi. Bugün bu sorunu halletmeden kimse bu arabadan çıkmayacak.
~~~~~
Şükür. :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."