Lisa'dan;
Jennie'nin bana seslenmesiyle yukarı çıkıp odaya girdim ve sessizce küfür savurup karşımdaki görüntüye baktım.
Jennie sadece uzun bir tişört giyip içine hiçbir şey giymemiş bir şekilde bana bakıp gülümsüyordu.
Onun bir şey söylemesini beklemeden üzerimdekileri çıkarmaya başladım. Sızlamaya başlamıştım. Çünkü onu deli gibi arzuluyordum. Tamamen çıplak kaldığımda bana memnun kalmışcasına bakmaya başlamıştı.
J; Yatağa uzan Manoban.
Dediğini yapıp yatağa geçtim. Yavaşça yanıma gelip kucağıma oturunca ona bakmaya başladım.
Elleri tenimde gezmeye başladığında çoktan yandığımı hissediyordum. Derin nefesler alıp verirken vücudumda bıraktığı öpücüklerle kısık kısık inliyordum. Dudaklarını dudaklarımla buluşturduğunda ona karşılık verdim. Dilini dilimle buluşturdu. Yavaşça bana sürtünmeye başlaması beni deli etmişti. Göğüsümdeki kıskacı çevirdiğinde inlemem çığlığa dönüşmüştü. Kıskacı göğüslerimden çıkarıp bir kenara attı ve belirginleşen göğüs ucumu dişlerinin arasına alıp çekiştirdi. Eli yavaşça kayarak bacak arama geldiğinde titredim. Gülerek bana baktı.
J; Islanmışsın Lisa.
Parmaklarını dudaklarının arasına götürüp emdi.
J; En sevdiğim.
Gözlerimi kaçırdığımda bana gülüp komidinin üzerindeki kaseye uzanıp içinden çilek aldı.
J; Canın çilek çekmişti değil mi?
L; Sen onu ne ara aldın?
J; Aldım işte.
Çileği dişlerinin arasına alıp gülerek bacak arama kayınca küfür ettim.
L; Jennie.. hayır.
Çileği vajinamda gezdirince inlemelerime hakim olamıyordum. Çarşafı sıkıp kasılan bedenime hakim olmaya çalışıyordum.
L; Tanrım.....
Jennie bacak aramdan çıkıp çileği dudaklarıma yaklaştırınca çileği ısırıp gözlerine bakmaya başladım. Kalan parçayı kendi yiyip parmaklarını emdikten sonra bana yaklaşıp dudağıma bir öpücük bıraktı. Parmağını girişime getirip yavaşça içime girdiğinde dudaklarının üzerine bıraktığım inlemelerim yaptığı gel gitlerle orantılı olarak artıyordu.
J; Çileğin bugün ayrı bir tadı var hm? Çok lezzetli.
Gel gitlerine biraz daha devam ettikten sonra içimden çıkıp yerdeki poşetten yeni aldığı aleti çıkardı.
J; Güzel seçim yapmışsın. Bu işi öğreniyorsun.
Takma penisi girişime getirince bana bakarak sırıtmaya başladı. Bir anda içime girince öncesinde parmaklarıyla beni hazırladığı için canım fazla yanmamıştı. Kendini bana iyice bastırınca kollarımı boynuna sarıp ona sarıldım. Gel gitleri hızlanırken inlemelerim odayı tamamen doldurmuştu.
Jennie kulağıma yaklaşarak konuşmaya başladı.
J; Sakın boşalma Lisa. Bu daha başlangıç.
Aletin unuttuğun özelliğini hatırlatıp titreşim tuşuna bastığında nefes almakta zorlanıyordum. Tırnaklarımı Jennie'nin sırtına batırdığımda o da inlememe karşılık veriyordu.
Yavaş hareketlerle gel git yaparken aldığım zevk yüzünden gözlerimi kapatıp onu öpmeye başladım. Titreşimi arttırdığını hissettiğimde artık onunda titrediğini dudaklarımın üzerine inlemesiyle anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."