- Jennie -
Yatağa attığım bedene yaklaştığımda bedenim bunu yapmak istemiyor gibiydi. Resmen tiksinmiştim.
X: Devam etsene. Ne bekliyorsun?
J: Kalk yataktan.
X: Ne?
J: Kalk dedim! Git bu evden.
X: Ama-
J: Çık dedim! Çabuk!
Kızı hızla evden kovduğumda neler olduğunu anlamış değildim. Beynim yetisini kaybetmiş gibiydi.
"Kendine gel Jennie. "
Bugün Pazar. Kuralı unuttun mu? Yapman lazım.
Yapamıyordum, aklım tamamen dağınıktı ve kendi kurallarıma karşı gelmek zorundaydım.
Ellerimin titrediğini hissettiğimde Jisoo'yu aradım.
J: Jisoo.
Js: Efendim?
J: Yarın sinemaya gidelim mi?
Js: Tamam. Olur.
J: Biraz kolay oldu sanki :)
Js: İşim gücüm yok ne yapayım. Seansı söylersin orada buluşuruz.
J: Tamam. Hadi görüşürüz.
Js: Görüşürüz.
Telefonu kapatıp Bobby'i aradım.
J: Tamam mı? Hallettin mi?
B: Evet.
J: Güzel. Jennie'yi henüz tanımıyorlar.
Telefonu kapatıp odama çıktım. Gözlerimi kapatınca gözümün önüne gelen görüntü sinirimi bozuyordu.
İlk kez bir kızı bu odada becermiştim ve lanet olsun ki ne bedeni ne kokusu ne sesi ne de kendisi gözümün önünden gitmiyordu.
- Lisa -
Okula geldiğimde derslerin hızlı geçmesini umuyordum. Çok dersim yoktu. İlk ders bittiğinde kantine inerken gördüğüm şeyle şaşırmıştım.
Mike karşısında beni görünce yolunu değiştirmişti. Gözlerinin altı mor, dudaklarının kenarı yara olmuştu. Kavga etmiş ve oldukça sağlam dayak yemiş olmalıydı. Neler olduğunu pek anlamamıştım. Zaten umrumda da değildi. Keşke döven biraz daha ağzını yüzünü kırsaymış.
Diğer derslere girdikten sonra ders bitince telefona gelen mesajla duraksadım.
Bilinmeyen numara; *fotoğraf* bu senin mi?
L: Evet de sen kimsin?
Bilinmeyen numara; Jennie. Jennie Kim.
L: Iyy sapık pislik! Numaramı nasıl buldun? Yürü git ruh hastası! Dava edicem seni!
J: Çok konuşma da gel al şunu. Yoksa atacağım.
L: Sakın. Sakın. O benim için çok değerli.
J: Kaybettiğini fark etmemişsin bile neyi değerli?
L: Sana ne?
J: İyi. Şu adrese gelip al. *konum*
L: Evini hatırlıyorum.
J: Beni herkes hatırlar. İstesen bile unutamazsın zaten. Hem beni hem parmaklarımı.
L: Sapık. Övündüğün şeye bak. Pislik! İnsanlıktan yoksun iğrenç kişilik.
J: Çok gevezesin sus artık. Geleceksen çabuk gel. İşlerim var, seninle uğraşamam. Çocuklara ayıracak vaktim yok.
L: Geliyorum. Patlama her şeye adi pislik.
...
Git bakalım hayatının aşkına
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."