~11~

3.5K 146 81
                                    

- Jennie -

Nedenini bilmediğim bir şekilde iki haftadır düzenime uyamıyordum. Eve getirdiğim kızı da evden kovduktan sonra evde seslenip bulamadığım bedeni bahçede otururken bulmuştum.

J: Lisa.

L: Efendim?

J: Kusura bakma seni de beklettim.

L: Sorun değil artık gidebilir miyim?

J: Nereye?

L: Evime.

J: Saat geç oldu şoför seni bıraksın.

L: Gerek yok. Arkadaşım alacak beni.

J: Kimmiş o?

L; Arkadaşım işte.

J: Anladım.

Biraz daha oturup telefonuna gelen mesajla izin istedi.

L: İyi geceler.

J: Sana da.

Lisa gittikten sonra odama çıkıp yatağa uzandım.

- Lisa -

Rosé beni aldıktan sonra eve geçerken ilk günün değerlendirmesini yaptık. Benim onunla aynı evde olmamın yanlış olduğunu söylüyordu. Haklı olabilirdi. Bilmiyorum. Kafam karışıktı ama şu an için her şey yolundaydı.

Eve geçip yatağa uzandım. Aklıma istemsizce o kızla ne yaptıkları geliyordu. Kafam dağılmıştı ve bir an için ikimizi aynı yatakta düşündüm. O stresle hemen kafamı sallayıp düşüncelerimden sıyrıldım. Yarın okul olduğu için erken kalkacaktım. Bu yüzden kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

....

- 1 ay sonra -

Bir aydır Jennie'nin evinde çalışıyordum ve aslında bakarsanız yaptığım pek bir iş yoktu. Sürekli benimle yemek yiyor ve sohbet ediyordu. Irene ve Seulgi ile baya yakın olmuştuk. Sabah işe gitmek için zorla açtığım gözlerimle birlikte etrafa bakınıp yataktan kalkma savaşı içine girmiştim. Rosé'nin dersi erken başladığı için çoktan gitmişti. Kahvaltı yapamayacağımı bildiğim için küçük bir şeyler atıştırıp hazırlandıktan sonra evden çıktım.

Arabayı Rosé aldığı için servisle gidecektim. Durağa doğru yürürken arkamdan çalan kornayla duraksadım.

L: Bir sorun mu var?

X; Buyrun lütfen. Beni Jennie hanım yönlendirdi.

L: Neden?

X: Kendisine sorun. Bir bilgim yok. Bundan sonra sizi okula götürüp getireceğim ayrıca iş içinde geçerli. Kişisel şöförünüzüm.

L; Anladım. Çok saçmaymış. Geri dönebilirsiniz.

Telefonu elime alıp Jennie'yi aradım.

J: Evet?

L: Şöföre ihtiyacım yoktu. Neden-

J: Senin üzerindeki hakimiyetimi sorgulama Manoban. Bana göre ihtiyacın vardı ben de görevlendirdim. Var mı başka sorun?

L: Hakimiyet? Benim üzerimde? Bana kimse hakimiyet kurama-

J: Başka sorun var mı dedim Manoban, yaptığım şeye karşı çık demedim. Şöförünle tanış, her gün birbirinizi göreceksiniz. Hadi akşam görüşürüz.

L: Akşam?

J: Gelmeyecek misin?

L: Gelecek miydim?

TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin