~28~

3.3K 99 96
                                    

Lisa'dan;

Gitmek istemesem bile gitmek zorunda olduğumuz eve son kez bakıp arabaya bindim. Jennie gülümseyerek elimi tutup arabayı sürmeye başladı.

J; Tekrar geleceğiz.

L; Gelmeliyiz.

J; Lisa.

L; Efendim?

J; Dikkatli ol olur mu?

L; Ne için?

J; Çevrendekilerden korumak istiyorum seni.

L; John mu?

J; Sana farklı gözle bakan herkesten. Sana dokunan, seni seven, senin sevdiğin tek kişi olmak istiyorum. Konu sen olunca kendimi dünyanın en bencil insanıymışım gibi hissediyorum.

L; Beni seven, benim sevdiğim, bana dokunan tek kişi sen olacaksın. Biz mutlu olacağız. Mutluyuz ve hep mutlu kalacağız. Düşünme bunları.

J; Biz. Biz he? Senden duyunca bir değişik geldi. Sevdim bunu.

L; Biz değil miyiz?

J; Biziz.

...

Jennie'nin evine döndüğümüzde ayrılmak zor geliyordu. Çünkü kendi evime geçecektim ve bunu istemiyordum.

J; Geçme. Saçmalık.

L; Ama-

J; Evde yalnız kalmaktansa yanımda ol.

L; Yanında olursam ders çalışamam.

J; Ders çalıştıktan sonra yanıma gelirsin.

L; Aynı evde olduğumuzu bilmek çalışmama engel.

J; Lisa. Kal dediysem kal. Uzatma.

L; Tamam...

J; Güzel. Git yukarıdaki odada çalış. Ben de kendi işlerimi halledeyim. Bitirince salona gel film izleriz.

L; Tamam

Jennie'den;

Lisa ders çalışmaya gidince işlerimi halletmeye başladım. İki gün sonra önemli bir toplantım vardı. Tanımadığım bir şirketle görüşmemiz olacaktı. Birkaç listeye bakarken telefona gelen mesaj moralimi bozmaya yetmişti.

"Aşkım, beni özlemiş olman gerekiyor. Sen ne kadar istemesen de elbet benim olacaksın. Biz birbirimize aitiz. Bunu sen de biliyorsun."

Kim olduğunu bilmediğim numaradan gelen mesajı okurken çatılan kaşlarım, kasılan çenem ve gerilen bedenimle okumaya devam ettim.

"O küçük sürtük senin etrafından uzaklaşsa iyi olur. Yoksa onunla ilgili hiç iyi şeyler düşünmüyorum. Sen benimsin. Yanındakiyse sadece bir velet. Sana zevk bile veremez. Bunu sen de biliyorsun değil mi Jen? "

Kim bu sokuk? Lisa'yı nereden gördü ve ondan ne istiyor?

Birlikte olduğun kadınlardan biri olduğu belliydi. Fakat derdini anlamış değildim.

Hala sinirliyken Lisa'nın yanıma gelmesiyle ortam anında çiçek açmıştı. Gülümseyerek bana baktığında ona bakarken geçen sinirime şaşırmıştım.

L; Bitti ama ben de bittim.

J; İyi notlar alacağına adım kadar eminim.

L; Umarım. Sen iyi misin?

J; Evet. Neden sordun?

L; Bilmem. Sinirli gibisin.

J; Hayır bebeğim değilim. Hadi film izleyelim.

TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin