- Lisa -
Yeni bir haftaya girmeye son üç gün vardı. Cuma günlerini severim. Fakat aklım hala tam olarak hatırlamadığım o iğrenç ya da karmaşık mı desem bilmiyorum... o günde.
Pazartesi.
Nasıl hatırlamadığımı merak ediyordum. Ya da o an neler olduğu. Kafamda düşüncelerle boğuşurken gözümün önüne gelen beden yüzünden gerildim. O pis kadının bedeni gözlerimin önüne geliyordu. Kim bilir neler yapmıştı bana.
Rosé'nin bugün en önemli sınavı vardı. Ben de okulun bahçesinde onu beklerken kahvemi yudumluyor aynı zamanda düşüncelerimle boğuşuyordum.
Mike'ı görmemle iştahım birden kesilmişti. Yanıma geldiğini görünce oturduğum yerden kalkıp yürümeye başladım.
M: Lisa. Lisa beni birazcık dinler misin?
Arkamdan ısrarla koşmaya devam ettiğinde hızımı arttırsam bile kolumdan tutup beni kendine çevirdi.
M: Lütfen. Dinle beni.
L: Ne? Ne var?
M: Seni sadece 10 dakika yalnız bıraktım. Arabamı çekmişlerdi. Geri döndüğümde yoktun.
L: Nasıl sarhoş oldum ben? Sen yanımdayken su dışında bir şey-
Gözlerini kaçırdığında hiç olmadığım kadar sinirlenmiştim.
L: Sen yaptın. İnanmıyorum sana! Sen mi yaptın bunu? Amacın neydi?? Bana sahip olmak mı?
M: Özür di-
Yüzüne attığım sert tokatla hızla ordan uzaklaştım. Kantine geçip oturup zamanın geçmesini bekliyordum. Rosé'e kantinde olduğuma dair mesaj atmıştım. Sınavı bitince yanıma gelecekti.
...
Çok geçmeden Rosé'nin geldiğini görünce ayağa kalktım.
L: Nasıldı?
R: Sanırım kalıcam. İyi değildi.
Ağlamaya başlayınca ona sarılıp sakinleştirmeye çalıştım.
L: Hey, henüz belli değil. Belki geçersin. Sıkma canını.
R: Üzgünüm Lisa. Sanırım okuldan atılıcam.
L: Saçmalama.
R: Bursum kesilirse ne olacak sanıyorsun ki? Ben kendime parayı zor yetiriyorum. Okula nasıl öderim? Atarlar beni.
L: Ben iş bulucam. Söz veriyorum güven bana sorun yok.
R: Hayır. Senden bunu istemiyorum.
L: Ros-
R: İstemiyorum dedim.
L: Küserim. Bak gerçekten küserim.
R: Olmaz.
L: Yüzüme bak. Halledeceğiz tamam mı? Bunca zamandır birlikteyiz birbirimize destek olmayıp kime destek olacağız? Hem aynı durumda ben olsam sen de benim yaptığımı yapmaz mıydın?
R: Yapardım.
L: O zaman sıkma o güzel canını, halledeceğiz.
Ona sıkıca sarıldıktan sonra koluna girip okulun çıkışına doğru yürümeye başladık. Eve geldiğimizde o uykuya dalınca ben de internetten iş ilanlarına bakmaya başladım.
"Sana yardım edeceğim. Söz veriyorum. Okuman için her şeyi yapacağım. Her şeyi."
...
Aklıma müthiş iş teklifi gelmiş olabilir :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."