~31~

2.3K 107 47
                                    

Jennie'den;

Gece uyuyamadığımız için sabah işe kalkmak çok zor geliyordu. Önemli bir toplantım vardı. Yoksa hayatta kalkmazdım.

Lisa hala yatarken onu uyandırmamaya çalışıp yataktan yavaşça kalktım. Elimi yüzümü yıkayıp kıyafetlerimi giydikten sonra hafif makyaj yapıp evden çıkmadan önce Lisa'nın dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım ve arabama binip ofise doğru sürmeye başladım.

Ofise geldiğimde birkaç dosyayla uğraşıp toplantının gelmesini bekledim. Telefona gelen mesajla gülümsedim.

L; Öküzlük yapmayıp nerede olduğuna dair en azından bir not yazsaydın senin yüzünden evin her noktasını çıplak gezip evin içinde Jennie diye anırmazdım. Neredesin?

J; İşteyim bebeğim. Toplantı vardı. Birazdan toplantıya gireceğim.

L; Bitince haber ver.

J; Tamam.

L; Öptüm. Yanağından.

J; Trip mi atıyorsun?

L; Hayır.

J; O zaman dudaklarımdan öpmen gerekir.

L; Yo.

J; Lisa.

L; Jennie.

J; Tribini yerim.

L; İyi ye.

J; Seni de yerim.

L; İyi dedim ye.

J; Öpüyorum. Boynundaki benden. ;)

Lisa cevap vermediğinde gülümsediğine emindim. Gülümseyip telefonu cebime attım ve toplantı odasına gitmeye başladım.

İçeri girdiğimde birkaç kişinin geldiğini görmüştüm. Selam verip masaya oturdum ve gelecek olan diğer kişileri beklemeye başladım. O arada konuşan bir kadının söyledikleriyle rahatsız olmuştum.

K; Jennie Hanım. Siz evlenmeyi düşünmüyorsunuz galiba. Bu şirketin bir varise ihtiyacı olacaktır.

J; Çocuk yapmayı düşünmüyorum.

K; Ha ama evleneceksiniz yani?

J; Ha- Evet. Evet evleneceğim.

K; Yaa çok sevindim. Ne zaman düğün?

J; Zamanı gelecektir. Şu an düşünmüyorum.

K; Anladım. Peki varis?

J; Varise gerek yok. Burası evleneceğim kişiye ait olacak. Benim olan her şey onundur. Ben de dahil.

K; Anlıyorum. Fakat bir ortağınız var biliyorsunuz değil mi?

J; Biliyorum. Bugün o ortaklığı bitireceğiz işte.

K; Peki.

Kadının şirkete ortak olma çabası tam bir saçmalıktı. Bu şirket Lisa'nın olacak.

Herkesin geldiğine emin olduğumda toplantıyı başlatacakken içeri giren bedenle donup kalmıştım.

Bana gülümseyip karşıma oturduğunda tepki veremez durumdaydım.

X; Merhaba. Ortak.

Lisa'dan;

Jennie toplantının bittiğine dair mesaj atmayınca endişelenmek üzereyken kapı çaldığı için koltuktan kalkıp kapıyı açtım.

L; Neden mesaj atmadın?

J; Ben seninim.

L; Evet. Biliyorum da-

Dudaklarıma yapıştığında şaşkınlık yüzünden karşılık veremedim. Kapıyı kapatıp sırtımı duvarla buluşturduğunda gözlerime bakıp konuşmaya başladı.

J; Ben sadece seni seviyorum.

Dudağıma öpücük bırakıp tekrar gözlerime baktı.

J; Sen dışında kimse bana dokunamaz.

Dudaklarımı tekrar öptüğünde olayı gerçekten anlamaya çalışıyordum.

J; Sana aşığım. Seni benden, beni senden kimse alamaz.

Ellerimi kalbinin üzerine koyup devam etti.

J; Senin için atıyor. Sadece senin için. Ne olursa olsun senin için atacak. Sen istemesen bile.

Dudaklarımı tekrar öpüp boynuma yöneldi ve kokumu içine çekip devam etti.

J; Seninim.

Jennie'yle yer değiştirip gözlerine bakmaya başladım.

L; Biliyorum Jen. Benimsin.

Dudaklarına yaklaşıp derin bir nefes aldıktan sonra alt dudağını dudaklarımın arasına alıp öpmeye başladım. Karşılık vermeye başladığında gözlerimi kapatıp anın tadını yaşamak istedim.

Dudaklarıma düşen gözyaşı ile dudaklarımı dudaklarından ayırdım. Yüzünü ellerimin arasına alıp baş parmağımla gözyaşlarını sildim.

L; Bebeğim.. ne oluyor?

İç çekmeye başlayıp gözlerini zeminle buluşturduğunda çenesinden tutup kafasını kaldırdım.

L; Ne oldu? Anlat bana.

J; B-ben senden..

L; Sen benden?

J; Sana ne diyorsam gerçek. Sadece bunu bil.

L; Biliyorum.

J; Ve benden asla vazgeçme olur mu? Ne yapmış olursam olayım.

L; Jen-

J; Beni sevmeyi asla bırakma. Lütfen..

L; Bırakmam. Söz veriyorum.

J; Seni çok seviyorum.

L; Ben de seni çok seviyorum.

Ellerini tutup odaya çıktığımda geceliklerimi giyip yatağa uzandım. Jennie'de yanıma geldiğinde onu kendime çekip sıkıca sarıldım.

J; Beni sevmeni bile seviyorum.

L; Pekala. Anlat hadi. Bir şey olmuş sana.

J; Lisa..

L; Evet?

J; Ben-

L; Söyle artık.

J; Yapamam.

L; Neden?

J; Yapamam işte.

L; Tamam. Tamam zorlamıyorum.

Bana sıkıca sarılıp kokumu içine çektiğinde boynuma düşen yaşla kafasını kaldırdım.

L; Jen..

J; Seni de kaybedemem.

L; Kaybetmeyeceksin. Neden böyle konuşuyorsun?

J; Korkuyorum.

L; Yanındayım. Yanında olacağım. Tüm korkuları beraber yeneceğiz. Şimdi uyu ve dinlen.

Dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp kafasını göğüsüme yasladım ve gözlerimi kapattım.

"Beraber" olacağız Jennie. Söz veriyorum.

~~~~~

Ben vermiyorum...

TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin