Lisa'dan;
Attığım mesaja karşılık gelen mesajla birlikte gülümseyip yatakta doğruldum. Bu kadar basit olacağını düşünmemiştim. Mesaja cevap verip yataktan kalktım.
Çantama almam gereken şeyleri aldıktan sonra Maria'nın telefonuna mesaj attım.
" Bir saat sonra Issız Tepe'ye gel. Seni bekliyorum. -Lisa. "
Mesajı attıktan sonra odadan çıkacakken Jennie'nin girmesiyle duraksadım.
J; Nereye?
L; Şey... bir işim var.
J; Ben de geleyim. Ne işi?
L; Yok. Olmaz.
J; O niye?
L; Sen evde kal lütfen.
J; Olmaz.
L; Jennie lütfen. Beni seviyorsan dediğimi yap.
J; Ama-
L; Lütfen.
J; Tamam.
L; Akşam yemeğine geç kalmam.
J; Bekliyorum.
L; Tamam.
Yanağına öpücük bırakıp evden çıktım. Arabayı çalıştırıp Maria'ya dediğim yere geldim. Onu beklemeye başladım. Bu işi bitirecektim.
Jennie'den;
Yatağa uzanmış müzik dinlerken kapının açılmasıyla yataktan doğruldum.
Js; Bir çocuk geldi. Lisa'yı soruyor.
J; Geliyorum.
Aşağıya inip gelen çocuğa bakmaya başladığımda bana bakıp konuşmaya başladı.
J; Ne istiyorsun ve kimsin?
B; Adım Bobby. Lisa'ya ulaşamıyorum ve acil uyarı yapmam lazımdı.
J; Ne geveliyorsun?
B; Benden istediği görüntüleri bulup ona yolladım fakat istediği silah kuru sıkıymış yanlış silahı vermişim farkedemedim.
J; Ne? Ne silahı ne görüntüsü? Ne saçmalıyorsun?
B; Sakın bana gitti deme.
J; Gitti.
B; Siktir! Karşı tarafta silah varsa Lisa hiçbir şey yapamaz. Nereye gitti?
Çocuğun yakasından tutup bağırmaya başladım.
J; Seni sikerim. Ona bir şey olursa elimden kimse alamaz seni.
Hızla telefonu elime alıp Lisa'yı aradım. Açmadığında daha çok sinirlenip arabaya yönelecekken arabamı aldığını görüp küfür savurdum. Eve gelen çocuğu çekiştirip arabasını sürmesini söyledim.
J; Acele et.
Plakamı bildiğim için aracın yerini birine buldurmaya çalıştım.
J; Ne görüntüsü anlat çabuk.
B; Bir kadının elindeki tüm görüntülere ulaşmamı istedi. Adı Mary mi neydi.
J; Maria...
B; Aynen Maria.
J; Hızlı sür şu siktiğimin arabasını.
B; Nereye süreceğimi bilmiyorum bana bağırma!
Gelen mesajla arabamın yerini öğrenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."