~54~

1.8K 85 63
                                    

Jennie'den;

Bacağımda Lisa'nın nefesini hissetmemle birlikte bacaklarımı birbirine bastırdım ve derin bir nefes aldım. Dizlerime değen eli bacaklarımı birbirinden uzaklaştırınca kafamı eğip masanın altına bakmaya başladım.

J; Ne yapıyorsun?

Fısıldayarak konuşmaya başladığımda Lisa gülmeye başlamıştı. Ellerini bacaklarımda yukarı doğru hareket ettirmeye başladığında oldukça kasılmıştım. İç çamaşırımın kenaralarından tutup bacaklarımdan sıyırdığında nefesim hızlanmaya başlamıştı.

Dudaklarını ıslatıp fısıldadı.

L; Yemek yiyeceğim.

J; Lisa.. kızlar salonda, yapma.

İşaret parmağını klitorisime bastırıp gülümserken titremiştim.

L; Kimin nerede olduğu umurumda mı sence?

J; Dur...

Parmağını çekip bacak arama girdi. Nefesini hissetmek bile beni öldürürken şu anda bu halde bana dokunmasına dayanamazdım.

L; Sevgilimin arabada yarım kalan işini tamamlayacağım.

J; Sikeyim..

Sadece Lisa'nın duyabileceği kadar kısık bir sesle küfür ettiğimde bana bakıp gülümsedi.

Vajinama uzun bir öpücük bıraktığında masadan destek alıp kısık sesle inledim.

J; L-lütfen devam etme. Dur.

Dilini dışarı çıkarıp sırıtınca durmayacağını biliyordum. Dilini vajinama sürtüp geri çekildi.

L; Zevk almaya bak. Bunu her zaman yapamıyorum.

Daha fazla direnmeyip kafamı geriye attım ve bacağımı iki yana açarak anı yaşamaya karar verdim.

Dilini birkaç kez vajinamda gezdirdikten sonra geri çekildi. Ağzımı kapattığım ellerimi çekip salondan gelen sese cevap verdim.

Js; Kahve yapın. Film izliyoruz.

J; T-Tamam!

Lisa sırıttığında ona bakmaya başladım.

J; Yalvarırım... hızlı ol.

Kafasını sallayıp beni onayladıktan sonra dilini içimde hissedince inlememi gizlemek için elimle ağzımı kapattım.

Lisa içimde gel git yapmaya başladığında kafam geriye çoktan düşmüştü. Birkaç gel gitten sonra iki parmağını içimde hissetmemle daha çok inledim.

R; Kim bağırdı?

Js; Dışarıdan geldi galiba.

R; Kızlar siz misiniz?

J; Siktir.. duydular. D-Dur.

L; Hayır. Değiliz.

Lisa beni dinlemeyip içimdeki hızını arttırdığında delirmiş gibi hissediyordum.

TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin