~30~

2.6K 107 34
                                    

Jennie'den;

"Kusura bak Manoban. Cezanı vereceğim."

J; Kal orada. Ben sana ne dersem onu yap.

L; Emir mi veriyorsun?

J; Hayır. Ceza veriyorum.

Yataktan kalkıp Lisa'nın yanına gittim. Ellerim dudaklarının üzerinde gezerken kapanan gözleriyle onu öpmemi bekliyordu. Elimi çekip üzerimdekileri yavaş bir şekilde çıkarmaya başladım. Kıyafetlerimi çıkarıp iç çamaşırlarımla kaldığımda bana hala garip gözlerle bakıyordu.

J; Kıyafetlerini çıkar ve iç çamaşırlarınla kal.

Lisa dediklerimi yapıp iç çamaşırlarıyla kalınca bana bakmaya devam etti.

J; Yatağın ucuna otur.

Lisa oturduğunda sütyenimin kopçasını oldukça yavaş bir şekilde açıp yerle buluşmasını sağladım. Lisa sesli bir şekilde yutkunduğunda göğüs uçlarım çoktan belirginleşmişti. Çünkü ona bakarken bile zevk alıyordum. Kilotumu aynı sütyenime yaptığım gibi oldukça yavaş bir şekilde bacaklarımdan aşağıya indirip yerle buluşturdum.

Yatağa doğru ilerledikten sonra yatağa çıktım ve emekleyerek sırtımı yatağın başıyla buluşturdum.

Lisa'ya kurnaz bir gülümseme attıktan sonra bacaklarımı iki yana aralayarak gözlerine baktım. Gözleri bacak arama kaydığında gülmemek için zor dayanıyordum.

J; Ben ne yaparsam yapayım ne kendine ne de bana dokunamazsın. Yoksa inan bana cezam daha ağır olur.

Bana anlamaz gözlerle bakıyordu.

J; Sen sadece dediğimi yap. Birazdan o bakışların her şeyi anlayacak.

Ellerimi göğüslerime getirip göğüs ucumla oynamaya başladığımda Lisa'nın göz bebeklerinin kocaman olduğunu görebiliyordum.

L; Sikeyim..

Fısıldarcasına söylese de duyuyordum.

J; Bir şey mi dedin?

L; H-Hayır.

J; Güzel.

Parmaklarımla kavradığım göğüs uçlarımı çekiştirmeye başladığımda nefes alış verişlerim hızlanmaya başlamıştı.

Yaptığım her harekette Lisa'ya bakıyordum. Şimdiden zorlanıyordu.

Parmaklarımı göğüs uçlarımdan kaydırarak kasıklarıma kadar indirdiğime derin bir nefes alıp Lisa'nın dudaklarını dişlemesini izliyordum.

Parmaklarım daha aşağıya kaydığında kendimi okşamaya başlamıştım. Küçük inlemeler bırakırken Lisa'nın çok zorlandığını görebiliyordum.

Lisa'dan;

Jennie gerçekten büyük bir ceza vermişti. Onu karşımda böyle görüp dokunamamak... İğrenç!

Kendine dokunmaya devam ederken bir anda parmağını hafifçe içine gönderip çıkardığında bana bakarak inlemişti. Gerçekten cezam çok ağırdı.

Vücudum yanmaya başladığında elim istemsizce kasıklarıma gidiyordu. Jennie'nin dedikleri aklıma gelince elimi çekip dayanmaya çalıştım.

Jennie bacaklarını daha da aralayıp tek parmağını içine gönderdiğinde yüksek inlemesi bana şarkı gibi geliyordu.

Jennie'nin içine girip çıkan parmakları, göğüsünü sıkan eli, alt dudağını dişlemesi, yarı açık gözleriyle sürekli bana bakması, inlemesi ve hızlı nefes alış verişine dayanmak çok zordu. Resmen beni sınıyordu.

TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin