~40~

1.8K 95 79
                                    

Lisa'dan;

Suratıma yediğim sert tokat yüzünden sarsılıp olduğum yerde donakaldım. Fakat dedikleri canımı daha çok yakmıştı.

J; Benim altımda inlemen gerektiğini kabul ettiğinde orospu olduğunu anlamalıydım.

L; N-ne?

J; Bana bilmiyor numarası yapma. Her şey ortada.

Yüzüme fırlattığı fotoğraflara bakıp olayı anlamaya çalışıyordum. Dony adındaki okuldan bir çocukla konuşurken çekilen fotoğraflarım dışından onu öpmüşüm gibi görünen birkaç fotoğrafa bakıp donakalmıştım.

L; J-Jennie bunlar ne?

J; Ne Lisa? Neye benziyor?

L; Bilmi-

J; Orospuluğunun belgeleri.

L; Ağır konuşuyorsun. Yapma.

J; Ne o? Niye kabullenmiyorsun? Orospusun.

L; Değilim! Canımı yakıyorsun. Yapma!

J; Altımda inledikten sonra başkasının altına girmek ne demek Lisa? Yüzüme bak!

Gözümün dolmasına engel olamıyordum.

"Ağlama, sakın ağlama.. suçlu duruma düşersin. Güçlü olmalısın.."

J; Siktir git bu evden.

L; Jen-

J; Git dedim! Sakın karşıma çıkma duydun mu? Sakın. Seni görmek bile istemiyorum. Midemi bulandırıyorsun.

L; Beni seven Jennie bu mu? Bu mu bana aşkını hissettiren Jennie? Bu mu benim aşık olduğum kadın? Hani hep yanımda olacaktın? Yargılamadan önce dinleseydin keşke..

J; Evet bu. Dinlememe falan gerek yok. Çık git.

L; Beni sevdiğine inanmıştım.

J; Salaksın.

L; Evet öyleyim. Seni sevdim. Salağın tekiyim.

J; Anlaman ne güzel.

L; Ben de bir kalp olduğunu unuttun galiba. Yoksa böyle kırmazdın. Yani.. en azından seni öyle tanımıştım.

Gözümün doluluğuna aldırış etmeden hızla evden çıkıp yürümeye başladım.

Koşarak geldiğim boş alanda sesim çıktığı kadar bağırdım.

"BENİ SEVDİĞİNE İNANMIŞTIM!"

Yapmadığım bir şey için bunlara maruz kalmak.. hemde sevdiğim kadından... Canım hiç böyle yanmamıştı. Resmen aşağılanmıştım. Bana yakıştırdığı kelimeler çok canımı yakmıştı.

Gözlerimden akan yaşların bedenime soğuktan daha çok soğukluk hissi vermesi bile canımı yakıyordu.

"Dışarısı soğuk ve pis,
Acı süzülüyor bedenimden.
Oysaki aşk kokuyordu
Senin o güzel, sıcacık teninden."

Gözlerimi kapatıp sızdığım yerde ağlamaya devam ettim.

"Bazı melekler şeytandan daha tehlikeli olan kanatlarıyla tehlikeli bir özelliğe sahip olabilirler, insanın kalbine girerler."

Kalbime giren o melekken, neden tekrar çıkmak istiyorsun ki? Hani senin kalbin olmuştum? İnsan kalbi olmadan yaşayabilir mi? Ben kalbimi seninkiyle birleştirmişken senin onları ayırmaya çalışman canımı yakıyor.  

Senin canın benimki kadar yanıyor mu Jen?

Jennie'den;

Oturup ağlamaya başladığımda elime gelen her şeyi vurup kırıyordum. Biz bunları hak etmemiştik. Böyle olmaması gerekiyordu..

Kendimi dışarıya atıp daha çok ağlamaya başladım. Rüzgarın bedenime bir tokat gibi çarpmasıyla Lisa'ya attığım tokat yüzünden hissettiğim acı, gözlerimden akan yaşları şiddetlendirdi. O an ellerimin kırılmasını istemiştim.

"Üzgünüm, böyle olmamalıydı."

Rosé'den;

Eve döndüğümüzde Jennie'nin kapıda ağlamasıyla karşılaşacağımızı beklemiyordum. Jisoo'yla birlikte yanına gidip onu oturduğu yerden kaldırıp konuşmaya başladık.

Js; Jen.. neyin var?

J; Yok bir şey.

R; Jennie?

Js; Jendeukie bak bana. Lütfen.

J; Bitti. Ayrıldık.

R; Kim demiş?

J; Bitti dedim. Ben bitirdim. Uzatmayın.

Js; Jen-

J; Uzatma Jisoo. Olması gereken buydu.

R; Lisa? O nerede?

J; Bilmiyorum.

R; Kahretsin.. onu bu durumda yalnız bırakmamam lazım. Ağlayınca kendini sakinleştirmek için dışarıda oluyor. Hava çok soğuk. Hasta olur.

Js; Ara.

Telefonu elime alıp Lisa'yı çaldırdım.

R; Kapalı. Ben korkuyorum.

J; Gitmiştir bir yere. Çevresi geniş. Kendi gibi.

R; Saçma sapan konuşma. Benden başka yakınım dediği bir arkadaşı bile yok. Senden önce yalnızdı. Onu mutlu edip bir anda bitiremezsin. Yaptığın iğrenç bir şey!

J; Bitirdim işte. Bak. Yok. Bitti.

R; Onu tekrar üzdün. Tekrar senin yüzünden ağlıyor. Mutlu musun?

Js; Bebeğim..

Jisoo elimi tutmak isteyince elimi çekip konuşmaya devam ettim.

R; Onu hiç hak etmedin. Salak.

Koşarak yanlarından ayrıldım. Hava o kadar soğuktu ki.. üşümemesi için dua etmeye başladım. Sakın kendini bırakma Lisa, sakın.

Lisa'dan;

"Kalbim oldun."

Hangi kalp Jennie? Olabileceğim bir kalbin olduğunu sanıyordum, yokmuş.

Ağlamamı kesip gözyaşlarımı sildim. Hayatta hep kendini geride tutan oldum. Bu sefer kaçmayacağım.

"Etrafında olacağım ama kalbim olmadan."

~~~~~~

O ne demek şimdi????

TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin