Jennie'den;
Lisa uyurken onu uyandırmadan kalkıp işe gitmek için hazırlandım. Bu sefer ona not bırakıp saçlarına bıraktığım öpücük sonrası işe gitmek için yola çıktım.
İş yerine geldiğimde odama geçip bir iki dosyayı incelemeye başladım.
Lisa'dan;
Sabah kalktığımda Jennie'nin yanımda olmadığını gördüm. Komidinin üzerine bıraktığı notta işe gideceğini yazmıştı. Kıyafetlerimi giyip aşağıya indiğimde eve gelenleri görmemle mutlu oldum.
S; Vay anasını sayın seyirciler. Ben mi yanlış görüyorum yoksa Lisa burada mı?
I; Senin ne işin var burda?
L; Şey..
I; Çalışmaya devam mı ediyorsun?
S; Aynen. Baksana kızın boynu mosmor. Nasıl çalıştığı belli oluyor...
I;... sen ve Jennie.. yoksa..
S; Sevişi-
L; Sevgiliyiz.
S; Siktir ne? Sevişiyoruz desen şaşırmazdım ama sevgili ve Jennie? Oha..
I; Biliyorduk böyle olacağını.
S; Ben demiştim.
I; Yalan söyleme sen değil ben demiştim.
L; Tamam her neyse sizin tatiliniz nasıldı?
I; İyi..
L; İyi?
S; Çok iyi.
I; Yorucu.
S; Sıcak.
I; Ateşli.
L; Uuuu
S; Çünkü yanardağları gezdik.
L; Ya.. at yalanı s*i*k*e*y*i*m inananı yani.
I; Ne yalanı?
S; Ciddiyiz.
Telefondan yanardağ etrafındaki fotoğraflarını görünce aklımın fesat çalışmasına küfür ettim.
S; Bu iyi fesatlaşmış ben diyim. Bize bu evde huzur olmaz aşkım. Gece gündüz fan fin fon..
I; Eşlik ederiz.
L; Kes deli.
S; Ehhehehe karım yine formunda.
I; Fan fin fon ne ki?
S; Hayır hala malmış..
L; Sabah sabah sizi görmek hoş ama gitmem lazım gelince görüşürüz.
S; Görüşürüz.
I; Görüşürüz.
Evden çıkarken arkamdan duyduğum son şeye güldüm.
I; Fan fin fon ne deme-?.. SİKTİR!
Birilerinin günü heyecanlı geçeceğe benziyordu.
...
Jennie'nin iş yerine geldiğimde odasının kapısının yarı açık olduğunu görünce içeri girmemle gözlerimin dolmasına engel olamadım.
Jennie'nin masasında oturan bir sürtük onun saçlarıyla oynayıp dudaklarına yaklaşıyordu. Jennie'nin beni görmediğini umarak koşarak oradan uzaklaştım. Ağlamama engel olamıyordum. Boğazım düğüm düğüm olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."