-3 ay sonra-
Lisa'dan;
L; ROS-
R; Bağırma. Uyandım.
L; Aa hadi ama söz vermiştin. Beni randevuya sen hazırlayacaktın. Unuttun mu?
R; Lisa. Saat daha sabahın 7'si.
L; Tamam biz akşam buluşacağız işte.
R; Tanrım sen bana sabır ver.
L; Hadi kalk. Kahvaltı-
R; Dur bir dakika.
L; Ne?
R; Bugün günlerden ne?
L; Cuma. Ne oldu ki?
R; Ben seninle birini tanıştıracaktım bugün.
L; Kimmiş o?
R; Öğlen onunla buluşacağım. Sen de gel. Sonra eve gelir seni hazırlarız olur mu?
L; Olur. Kimmiş bu merak ettim.
R; Öğrenirsin.
L; Peki.
R; Ee John seni kaçta alacak tam olarak?
L; Akşam sekizde.
R; Yakışıklı olduğu kadar belalı bir tip biliyorsun de mi?
L; Biliyorum. Fakat onunla geçirdiğim süreçte gerçekten mutluydum.
R; Farkındayım. Seni resmen toparladı. Hele eşyalarını almak için Jennie'nin evine gittiğin gün.. onu başkasıyla görünce resmen delirmiştin. John topladı seni.
L; Bana iyi geliyor.
R; Sana olan duygularını önceden ifade etsede sen istemediğin için sana arkadaşça yaklaşıp sonra tekrar şansını denemesi hoştu.
L; Bence de. Hem biliyorsun eğer olursa benim ilk sevgilim olacak.
R; Heyecanlısın farkındayım.
L; Ben ağladığımda beni görüp yanıma gelmişti. Bana sarılınca daha çok ağladım. Normalde ben ağlarken yanımda kimse olmaz bilirsin.
R; Biliyorum.
L; Saçlarımı kokladı, benimle birlikte ağladı biliyor musun? İlk kez birisi benimle aynı duyguyu paylaştı. Sen dışında.
R; Seni sevdiğinin farkındayım Lisa. Gözü senden başkasını görmüyor, dilinde hep sen varsın, senin etrafından ayrılmıyor, sana bakanla kanlı bıçaklı olacak derecede düşman. Mike'ı ciddi anlamda öldüresi var. Sana her açıdan sahip olmak istiyor bu çok belli.
L; Aynen. Farkındayım.
R; Emin olmadığım şey senin onu sevip sevmemen. Seviyor musun gerçekten?
L; Bilmiyorum.
R; Eğer emin değilsen kimseyi zor durumda bırakma olur mu? Olmazsa olmaz de. Kimse umutlanmasın.
L; Merak etme. Bugün halledeceğim.
R; Hadi kahvaltı yapalım. Daha tanışmamız gereken birisi var.
L; Tamam.
...
Rosé'nin tarif ettiği mekana geldiğimizde içeride oturan bir kızın yanına doğru yürümeye başladık.R; Lisa bu Jisoo. Jisoo bu da Lisa.
L; Memnun oldum.
Js; Ben de.
Jisoo denen kızın elini tutup bana döndüklerinde onlara bakıyordum.
L: Eee nereden arkadaşsınız?
R; Jisoo benim.. şey o benim sevgilim.
L; Ne?
R; Uzun süredir öyle aslında sadece zamanı değil diye söylemek istemedim. Biz 4 aydır sevgiliyiz.
L; Ne?
R; Sorunların var diye paylaşmadım seninle ben de tam hazır hissetmedim. Yani birbirimizi gördük ve alakasız bir düşme olayı geldi başıma. Jisoo gelip beni yerden kaldırdı. Sonra ne oldu bilmiyorum ama sonuç olarak buradayız ve çıkıyoruz.
L; Ne?
Js; Adının Lisa olduğuna emin misin? Bozuk plak gibi bu.
L; Ne?
R; Lisa?
L; Ne?
Js; Neye şaşırdı bu kadar?
R; Bilmiyorum.
L; Rosé sen minnak bir insansın. Ne sevgilisi, ne aşkı? Böyle şeylerle uğraşmazdın. Şaşırdım. Ayrıca bir kadın ne bileyim şok oldum.
R; Dedi benden daha küçük olan velet.
L; Tamam sonra detaylı konuşuruz. Gerçekten şaşkınım.
R: Mutluluğumun farkındaydın sebebini soruyordun. Sebebi Jisoo.
L: Evet farkındaydım ve ne yalan söyleyeyim sanırım teşekkür etmeliyim sana.
Js: Neden?
L: Onu mutlu ettiğin için. Kız kardeşim uzun zamandır mutsuzdu resmen kendine getirmişsin. Teşekkür ederim.
Jisoo denen kızın gözleri dolmuştu. Sanırım gerçekten Rosie için doğru kişi olabilirdi ikisinin softluğu... tatlılardı.
Js; Tamam şşş ne içersiniz?
R; Kahve alabilirim.
Js; Tamam. Lisa sen?
L; Ben bir şey almayayım. İyi böyle.
Js; Peki.
...
L; Demek arkadaşımdayım dediğin arkadaşın Jisoo'ydu.
Js; Toz pembe yalan.
R; Pişman değilim.
L; Orasını anladık.
L; Jisoo telefonun sabahtan beri titriyor. Önemli olabilir bak istersen.
Js; Ovv sessizdeydi duymadım. Beni öldürecek.
Telefonu açıp gelen mesaja bakıp birini aradı.
Js; Alo? Tamam ya ne kızıyorsun? Bağırma bana. Tamam abla sus korkuyorum. Buraya mı? Tamam gel.
Telefonu kapatıp bize döndüğünde Rosé lavaboya gitti. Ben de telefonla uğraşırken arkamda duyduğum sesle o an tam anlamıyla yerin dibine girmek istedim.
" Neden o telefonlarım açılmıyor?"
~~~~
Üf çok heyecan annecim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."