~4~

3.7K 170 75
                                    

- Jennie -

Onu istiyordum. Hem de deli gibi.

Kızı kucağıma alıp hızla odaya götürdüğümde ellerini ensemde hissetmiştim. Ensemdeki saçlarımla oynayıp gülümsüyordu.

Onu yatağa itip yavaşça üzerine çıktım. Dominant olmayı seviyordum, gücün bende olması hoşuma gidiyordu.

Sütyenini kavradığımda hala sarhoşluğun etkisindeydi. Ellerim sütyeninin üzerinden göğüsleriyle buluşunca yüksek sesle inlemişti.

"Bu nasıl bir ses..."

Sanki hayatımda hiç böyle bir ses duymamış gibi duyduğum sesle gözlerim dönmüştü.

J: Keşke ayık olsaydın.

Sözlerimin üzerine üzerinden doğruluyordum ki belime sarılıp beni kendine çekti.

Gözlerini gözlerime kenetlediği sırada elleri belimde geziniyordu.

J: Dokunma.

L: Tenin çok sıcak.

Sarhoş olduğu için mi bu denli seksi davranıyor yoksa hep mi böyle anlayamıyordum.

Bedenini hafifçe doğrultup bana bastırırken kafasını geriye doğru attı. Belirginleşen boynu beynimi sarsarken ne yapacağımı bilemiyordum.

Pantolonunun üzerinden onu okşamaya başladığımda geriye attığı kafası, belirginleşen boynu ve ısırdığı dudakları beni deli etmişti.

Pantolonunu sıyırıp iç çamaşırının üzerinden tekrar dokunmaya başladım, ellerini ensemde birleştirmişti. Bana dokunmasını istemiyordum.

Birine zorla sahip olmak istemiyordum yani en azından ağzından onay verir bir kelime dahi duysam içim rahatlayacaktı. Kendimi kötü hissetmek istemiyordum.

J: Devam etmeli miyim? İstiyor musun?

Ensemdeki eli saçlarımla oynarken altımdaki bedenini hareketlendirip konuşmaya başladı.

L: Devam et.

Eli saçlarımda geziniyordu, buna izin vermemem gerektiğinin farkındaydım. Ellerini ensemden çekip yatakla buluşturduğumda elleri bu sefer göğüslerimle buluştu, yerdeki tişörtü yırtıp ellerini yatağa bağladım ve işime devam ettim.

Bana dokunma cüretini kendinde nasıl buluyordu bilmiyorum ama elleri çok narindi. Ayrıca dokunuşu içimde tuhaf bir his yaratmıştı.

İç çamaşırını sıyırıp dokunuşlarımı kızlığına kaydırdığımda inlemeleri evi yıkacak gibiydi.

J: Şimdiden bu kadar ıslanman... sen şaka mı yapıyorsun??

L: Tanr-ahh

J: Sadece dokundum... tanrım!

Beni duymadığının farkındaydım. İşime devam ettiğimde parmaklarımı ağzına götürüp onu ıslatmasını sağladım. Karşımdaki görüntü değişik bir şekilde hoşuma gitmişti. İşini biliyor gibiydi ama bir o kadar da tecrübesiz görünüyordu.

Parmaklarımı dudağından ayırdıktan sonra dolgun dudaklarına gözüm kaysa bile onu öpmedim. Parmaklarımı dolgun dudaklarının üzerinde gezdirirken boşta kalan elimle göğüslerini sıkıyordum.

Nefesimin tenine çarptığı anlarda aralıklı dudaklarının arasından inliyordu. Saçları dağılmış araladığı gözlerinden bana bakmaya çalışırken ara sıra dudaklarını ısırıyordu.

Bedeni altımda hareketlendiği için mi yoksa kız gerçekten güzel olduğu için mi bilmiyorum ama gözüme oldukça güzel görünüyordu.

Islattığı parmağımla yavaşça klitorisini okşamaya başladım. Bedeni bir yay gibi gerildiğinde kokusu burnuma doluyordu.

Bedeni iyice hareketlendiğinde okşamayı bırakıp parmağımı girişine doğru kaydırdım ve birini sertçe içine yolladım. Lisa'nın da acıyla inlemesi beklediğim bir şey olsa da hissettiğim şeyle birlikte şok olmuştum.

J: Siktir... sen?

Gözünden akan yaşla parmağımı hızla içinden çektim.

J: Bakire miydin?

Ne dediğimi anlamıyordu ama canının yandığının farkındaydım. Acıyı geçirmek için ona zevk aldırmam gerekiyordu. Boşta olan elimle saçlarını okşayıp çektiğim vicdan azabıyla ne yapacağımı bilemiyordum.

L: Lütfen sadece.. devam edip bu acıyı bitirir misin?

Yaşadığım his neydi bilmiyordum ama kötü hissetmiştim. Böyle bir şey başıma ilk kez gelmişti. Bakire biriyle ilk kez ilişki yaşıyordum.

L: Acıyor lütfen...

Parmağımı tekrar içine yollayıp bu sefer daha yavaş hareketlerde bulunmaya başladım.

J: Özür dilerim. Keşke söyleseydin ben-

L: Konuşma sadece... devam et.

Dar sokağını keşfetmeye çıkmış gibi parmağım içindeki hareketlerini tamamlıyordu. Sıcacık ve küçüktü.

J: Çok darsın ellerim yanıyor.

Kalçasını kaldırıp kendini parmağıma doğru sertçe ittirdi.

"Sikeyim."

Bakire birine göre içgüdüsel olarak bu denli seksi olması beni deli etmişti.

Parmağımı içinde gel git yaptırmaya devam ettirirken yavaş yavaş zevk aldığını görünce hızımı biraz arttırdım.

Yüksek sesle inlerken titremeye başladığını gördüm, hızımı daha da arttırdım. Parmağım hala içindeyken deli gibi kasılıp rahatladı. Daha önce ilk defa bu anı yaşamıştım. Hem bakire biriyle ilk kez birlikte olmak hem de karşımdaki insanın rahatlaması için bu denli uğraşmıştım.

Kendimi ilk defa gerçek anlamda suçlu hissettiğimde onu orda bırakıp odama geçecekken farkettiğim şey daha da moralimi bozmuştu.

J: Siktir kendi odam.

"Bakire bir kızla birlikte oldum, pazar günü dışında hem de kendi odamda."

Bu bir ilkti ve

"Ve canın çok yanacak Jennie Kim. Bunu sen istedin."

...

Bence Jennie ruh hastası..

TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin