~7~

2.8K 129 19
                                    

- Lisa -

Sabah okula geldiğimde Rosé'nin sınavının bugün açıklanacağını biliyordum. Aklım istemsizce ondaydı. Umarım geçer tek duam bu.

Sınıfa çıkarken telefonuma gelen mesajla duraksadım.

R: Kaldım.

"Kahretsin."

Mesaja cevap vermeyip direkt onu aradım.

L: İyi misin?

R: Değilim.

Rosé hıçkırarak ağlıyordu. Bunu sesinden kolaylıkla anlayabiliyordum.

L: Halledeceğim. Merak etme.

R: İkinci bir iş arıyorum.

L: Ben de kendime iş bulacağım şimdi derse girmem gerekiyor. Akşam görüşürüz. Konuşup halledeceğiz.

R: Tamam. Görüşürüz.

Nereden bulacağım ben bu işi?

...

Dersim bitince eve dönmeye hazırlanıyordum. Sınıfta tek kaldığım sırada Mike piçinin geldiğini görünce hızlı hareket etmeye başladım. Çantamı kapatıp çıkacakken kollarımdan tutup beni durdurunca sarhoş olduğunu burnuma gelen o leş içki kokusuyla anlamıştım. Tam anlamıyla berbat görünüyordu.

L: Bırak beni.

M: Sana deli oluyorum. Sana deli oluyorum Lalisa!

L: Bırak dedim!

Duvara doğru beni sıkıştırdığında sinirden kasılmıştım.

M: Seni deli gibi istiyorum Manoban. Aklının alamayacağı şeyleri hayal ediyorum. Her gece aklıma nasıl geldiğini bir bilsen... Seni düşünerek neler yaptığımı... Sana sahip olmak istiyorum.

L: İğrenç iğrenç konuşma, çekil önümden! Çarparım seni yere.

M: Seni arzuluyorum. Benden kolayca kurtulamazsın. Er ya da geç benim olacaksın. İstesen de istemesen-

L: Sen git kendini becer piç!

Kasıklarına attığım tekmeyle hızla duvarla arasından çıkıp koşmaya başladım.

"Şerefsiz, piç oğlu piç."

Koşarak okuldan çıktığımda sinirden sıktığım dişlerimin acısını yeni yeni hissediyordum. Çenem ağrıyordu. Doğruyu söylemek gerekirse oldukça gergindim. Böyle bir şeyi kim duysa gerilirdi. Kendimi korumam gerekiyor, her anlamda o piçten korunmalıyım.

Rosé'nin bozuk olan moralini daha fazla bozmamak için ona şimdilik bir şey söylemeyecektim. Eve vardığımda içeriye girip odama geçtim. Biraz dinlendikten sonra yanına gidip bir şeyler düşünmeye başladım.

R: İkinci işi bulursam ve sen de iş bulursan hallederiz gibi.

L: Hallederiz tabii.

R: Umarım.

L: Takma kafana hadi uyu dinlen. Yemek yedin değil mi?

R: Yedim, sen?

L: Yedim.

R: İyi misin sanki moralin bozuk gibi.

L: Genel olarak zor bir dönemdeyiz ondan sanırım.

R: Şu kadınla ilgili değil değil mi?

L: Hayır, değil.

R: Tamam öyle diyorsan sorun yok. Yarın dersin var mı?

L: Maalesef.

R: Pazar gününe kim ders koyar ki? Saçmalık.

L: Kesinlikle öyle.

R: Hadi iyi geceler o halde.

Yanıma gelip yanaklarıma kocaman bir öpücük bıraktı.

R: Seni seviyorum.

L: İyi geceler. Ben de seni seviyorum ve her şey iyi olacak söz veriyorum.

R: Güveniyorum bize.

Yanaklarını öpüp odama geçtiğimde yarının iğrenç bir gün olmaması için dua edip gözlerimi kapattım.

....

TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin