Jennie'den;
Kucağıma aldığım kıza dokunmuştum ama sadece sırtına. Dudaklarıma Lisa'nın dudaklarından başka bir dudağına değmesine izin veremezdim. Vermezdim.
Vermedim.
Lisa ve Soyeon kafeden çıkınca kızı kucağımdan indirip hızla onların arkasından gidip izlemeye başladım.
Sikeyim! Ağlıyor.
Gözümden akan yaşı silip onları izlemeye devam ettim. Zayıflamıştı hem bedenen hem ruhen. Bunu hissedebiliyordum. Ondan farksız değilim.
Soyeon'un arabasına binip gittiklerinde gözümden akan yaş daha da arttı. Kendi ellerimle onu kendimden uzaklaştırıyordum.
Şimdi sana desem ki;
"Sensiz yaşayamam, dönmelisin."Bana tekrar döner misin?
Sebebini sormadan beni tekrar sev desem, sever misin?
Arabaya binip hızla eve doğru sürmeye başladım. Çok sürmeden eve geldiğimde kendimi yatağa atıp Lisa'nın yastığına sarılıp ağlamaya devam ettim.
Kokusu.. eşsiz. Özlem dolu tüm oda. Sesini, tenini her şeyini özledim.
Yastığa daha sıkı sarıldım.
"Yine mutsuzluğa koşuyorum.
Yine kendimi kaybediyorum.
Yaşamayı unutuyorum.
Ama seni.. seni unutamıyorum.
Geri gel diyemiyorum.
Gelme.
Sonumuz iyi bitmeyecek. "Lisa'dan;
Soyeon'un yaptığı çorbayı içip ilacımı da içtikten sonra biraz oturup sohbet ettik.
S; Seni sen yapan Jennie, seni senden alan yine Jennie.
L; Tuhaf değil mi?
S; Fazlasıyla.
L; Birine bu kadar bağlanmak delilik.
S; Aşk öyle. Sen de delisin.
L; Biliyorum.
S; Hala onu seviyorsun.
L; Onu da biliyorum.
S; Seni üzmek istemiyorum ama-
L; Bugün ne hissettin diyeceksin değil mi?
S; Evet.
L; Annesiz ve babasız büyümüş biri olarak kendimi onunlayken yalnız hissetmiyordum. Bugün yalnızlığı tekrar hissettim. Soğukta kalmış gibi, ruhum tamamen dondu.
S; Anlıyorum.
L; Kafamda bir şarkının son nakaratı çalıp durdu.
S; Nasıl bir şey?
L; Bir kez daha kaybettik
Şehvete dair izleri
Bir kez daha sevdik
Göremedik bitişimizi.S; Lilitu...
L; Biliyor musun?
S; Evet.
L; Resmen durum buydu. Bitişimizi hissettim bu akşam.
S; Ya hiç başlamamışsanız?
L; Başlamadan bitemezdik.
S; O da doğru.
L; Başım ağrıyor. Yatsam iyi olacak.
S; Tamam. İyi geceler.
L; İyi geceler.
Soyeon'a iyi geceler dedikten sonra kapıdan çıkışını izledim.
"Yattığım yatak çok rahatsız Jennie."
"Ama yanımda olsan seninle burada bile rahat yatabilirdim. Seninle her yer rahattı.."
Tavanla bakışıp gözümün önüne gelen görüntüleri silmeye çalışsam bile silemiyordum. Silemeyecektim.
"Dudaklarınla beraber geri çekilen ellerine aşkını eklemeseydin. Ben sadece yanında kalıp seni izlemeye bile razı olurdum. "
"Aşkımız ölmüş. Merak ediyorum.
Gözyaşlarım mezarlığımıza yağmur olsa, orada çiçek açar mı? Benimle olduğun zaman kalbimde açtırdığın çiçekler gibi..""Dünyada ölen hiçbir aşk yalnız değil. Mezarlıklarına bizimkisini de ekleyelim."
~~~~~~
Tamam içim dışım acı oldu. Yeter sıkıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."