Jennie'den;
J; Şimdi senin sıran.
Lisa'ya sırıtarak baktığımda o da bana karşılık verip gülümsedi.
Lisa'nın kucağından kalkıp Lisa'yı da ayağa kaldırarak yerlerin ıslanmasını önemsemeden odaya girdim.
Yatağın yanına gelip Lisa'yı göğüslerinden hafifçe iterek yatağa düşmesini sağladım. Lisa'nın sırtı yatakla buluşunca kucağına oturdum ve parmaklarımı Lisa'nın ağzına doğru ilerleterek ona bakmaya başladım.
Lisa'dan;
Jennie'nin parmaklarını dudaklarıma getirmesiyle ne yapmak istediğini anlayıp iki parmağını ağzıma aldım ve emmeye başladım.
Jennie bana bakarak nefesini derinleştirirken ben daha çok tahrik olup hareketlerime devam ettim.
Jennie parmaklarını hızla dudaklarımdan çekip dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Ona karşılık verirken emdiğim parmaklarını girişimde hissettim. İçime girmesini bekliyordum ama o inatla sadece girişimi zorluyordu.
L; Gir..
Parmaklarını aniden içime gönderdiği için yüksek sesle inledim.
Hızlı hareketleri yüzünden Jennie'nin alt dudağını ısırıp ağzımın içine inlemesini sağladım. Jennie dilini dilimle buluştururken içimdeki hareketlerini hızlandırdı.
L; Ge..gelicem tanrım.
Gelmeye yakın olduğumu hissettiğimde parmaklarını bir anda içimden çıkardı.
L; Sikeyim seni neden durdun?
Bana cevap vermeyip bacak arama girdi ve sürtünmeye başladı. O an daha ne kadar tahrik olabilirim diye düşünmeden edemedim.
Bacaklarımı beline sarıp onu kendime daha çok bastırdım ve dudaklarının üzerine inledim. İnlemelerimiz birbirine karışırken daha çok zevk alıyordum.
Sonlara geldiğimde benimle birlikte Jennie'nin de titremesini hissedebiliyordum. Ona bakarak konuşmaya çalıştım.
L; Ah.. Jennie harika-
J; Siktir geliyorum.
L; Gel güzelim.
Jennie söylediklerime karşılık daha çok hızlandı. Gözlerim kapandığında vücudum daha çok titremeye başladı. Vücudumuz tek bir bütün haline geldiğinde ikimizde deli gibi titreyerek boşaldık.
Jennie kendini yanıma atıp beni kendine çekti. Saçlarıma bir öpücük bıraktığında ben de kafamı boynuna gömdüm.
J; Sen sadece bana aitsin. Ben de sana. Bunu bilmen yeterli. Hiçbir şey aklını karıştırmasın.
Söyledikleriyle birlikte kafamı kaldırıp gözlerine baktım. Dudaklarına yaklaşıp uzun bir öpücük bıraktım.
Kafamı tekrar boynuna getirip kokusunu içime çektikten sonra yeni bir gün için gözlerimi huzurla kapattım.
....
Jennie'den;
Güne Lisa'ya sarılmış bir şekilde uyanarak başlamak beni huzur dolu bir hale getiriyordu.
Yüz üstü yatmış olan bedenine sardığım elimi sıkılaştırıp kafamı sırtına yasladım. Ne zaman yaptığımı bilmediğim tırnak izlerine küçük öpücükler bırakıp kokusunu içime çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."