~44~

1.8K 103 94
                                    

Lisa'dan;

Eve geldiğimizde salona geçip tekli koltuğun birine oturdum ve Jennie'yi dinlemeye başladım.

L; Dinliyorum.

J; İş yerimin bir ortağı var. Adı Maria. Bu kadın benden bir iki yaş büyük. Zaten biliyorsun. Sen geldiğinde masada oturuyordu.

L; Evet. Hatırlıyorum.

J; O kadın kullanıp attığım biriydi.

L; Şaşırmadım. Belliydi.

J; Bana platonik olmuş.

L; Yani?

J; Asıl mesele... nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum.

L; Dinliyorum Jennie.

J; Ben bu kadınla iş birliği yapıp... babamı...

Aklıma gelen şeyle göz bebeklerim büyüdü.

L; Ö-öldürdün mü?

J; Hayır. Katil değilim ben. Sadece onu suçlu gösterip hapise attırdık. Şimdi beni elindeki görüntülerle hapse attırmakla tehdit ediyor. Asıl suçu bana yıkmak için. O yüzden ona yakın olmaya zorluyor beni.

L; Oldun mu?

J; Hayır, bana zorla ilaç verdi. Zayıf düştüm ama asla ona dokunmadım. Kendime de dokundurmadım. Benim senden uzaklaşmam lazımdı. Yoksa sana zarar verecekti. Bundan korktum.

L; Şimdi neden vazgeçtin?

J; Sensiz bir hiçim çünkü. Sana bağlıyım. Hatta bağımlıyım. Sensiz yapamadım.

L; İlaç meselesini anlamadım. Şu an-

J; Onunla konuşmaya gittiğimde ne olduğunu anlamadan ilaç enjekte etti. İlla beni tatmin etmesi için ona gideceğimi düşünüyor.

L; Benden bu yüzden mi yardım istedin?

J; Evet ama asıl mesele şu ki seni çok özledim.

"Ben de seni çok özledim."

L; Ne yapacağız?

J; Seninle görülsem bile sana yüz vermiyor gibi görünmem gerekiyor. Ondaki görüntülerime ulaşıp onları yok edersem sorun kalmaz.

L; Anladım.

J; Yani senden ayrılmışım izlenimi verip gizli gizli görüşebilirdik ama riske atmak istemediğim için o Dony denen çocukla olan fotoğrafları shop yapıp senden ayrılmak zorunda kaldım. Beni aldatmayacağını zaten biliyorum. Sana öyle şeyler diyebileceğimi düşünmemen gerekirdi.

L; Ama düşündürecek kadar ciddiydin. Kalbim çok acıdı. Canımı çok yaktın.

J; Yanımda olmana çok ihtiyacım var. Sensizken ben de çok acı çektim. Birini sevmem diyip sana aşık oldum. Senden ayrı kalmak çok zor.

L; Of.

J; Soyeon.. gerçekten sana dokundu mu? Yani siz-

L; Saçmalama. Buna izin verir miyim?

J; Vermezsin.

L; Vermedim.

Parmaklarıyla oynayıp gözünden akan yaşı silerek bana bakmaya çalıştı.

J; Çok zayıflamışsın. Ben sana kilo aldırmaya çalışıyordum.

L; Hayır, aynıyım.

J; Seni senden daha iyi tanıyorum. Her zerreni ezberledim Lisa. Zayıflamışsın.

L; Sen farksız mısın sanki? O göz altındaki morluklar imdat diye bağırıyor.

J; Uyuyamıyorum.

L; Yiyemiyorum ben de.

Yutkunup gözlerini yere odakladı.

J; Beni affetmen için ne yapmalıyım?

Onu gerçekten çok özledim. Bizi böyle görmek acı çektirmekten başka bir işe yaramıyor. Uzatmanın anlamı yok birbiriniz için yanıyoruz.

Koltuktan kalkıp yanına yaklaştım. Kucağına yerleşip gözlerine baktım.

L; Öp beni.

~~~~~~

Yeeeyy hadi sevişin. Yeter bu kadar acılı dürüm.

TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin