Jennie'den;
Her şey o kadar mükemmeldi ki. Tıpkı Lisa gibi. Elleri altında eriyordum. Az önce birlikte olmuştuk ve gerçekten kendimi ona sakladığım için hiç pişman olmadım.
Yorulduğumu sanmıştı fakat ben fazlasını istiyordum. Bunca zamandır hayatımda eksik olan şey resmen Lisa'ydı. Dolaptan aldığım takma penisle yanına geldim ve kelimlerin düşünmeden ağzımdan çıkmasına izin verdim.
J; Becer beni.
L; O şey benim canımı yaktı, sana bunu yapmak istemi-
J; Ben sinirliyken yaptığım için öyle oldu.
L; Jennie..
J; Lisa.. lütfen.
L; Ben bunu belime mi bağlayacağım?
J; Çok safsın. Evet. Evet öyle yapacaksın.
L; Ama sen geçen sefer elinle-
J; Lisa tak şunu.
L; Peki..
Lisa yatakta doğrulunca ben de yatağa uzandım ve kendimi okşamaya başladım. Aleti beline sabitleyince biraz endişelensem de hazırdım.
Aleti girişime yaklaştırıp klitorisimi okşadığında o da ne yapacağını bilmediği için korkuyor gibiydi.
J; Gir hadi.
Kendini yavaş yavaş içime ittiğinde ilk başta canım yansa da zevk alıyordum. Yarısı giren penisle ileri geri yaparken ellerim sırtını kavradı. Kavradığım sırtına baskı uygulayarak onu kendime daha da bastırdım.
J; Mmh... Hızlan.
Hareketlerini hızlandırdığında penisin tamamı içime girmişti. Ellerim göğüslerine kayıp onu sıktığında yüksek sesle inledi ve kafası boynuma düştü.
Kulak memesini dişlediğimde benden daha çok zevk alıyor gibiydi. Saçlarından tutup gözlerimi gözlerine sabitledim. Alt dudağımı emmeye başladığında içimdeki gel gitleri daha da hızlanmıştı.
Dudaklarımdan ayrılıp hareketlerini daha da hızlandırdığında elleri göğüslerimi sıkıyordu. Bacaklarım titremeye başladığında elleri daha da sıkılaştığı için iki taraftan aldığım zevkle başım dönmüştü. Titremem arttığında Lisa'nın adını sayıklayarak rahatlamıştım.
J; S-Sen.. Tanrım Lisa.. mükemmelsin.
Lisa yorgunlukla kendini benim üzerime bıraktığında ona sıkıca sarılıp saçlarını öptüm.
J; Teşekkür ederim.
Kendini yanıma atıp belindekini çıkarıp bir kenara attığında tekrar bana döndü.
L; Ne için?
J; Yanımda olduğun için. Her zaman hayatımda eksikler olduğunu düşünüyordum. O eksikleri doldurduğun için teşekkür ederim.
Gülümseyerek dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktığında onu kendime çekip kafasını göğüslerime koydum.
J; Bunca yıldır ilk defa mutlu uyuyacağım sanırım.
L; Bunca zamandır ilk defa biriyle uyuyacağım. Annem öldüğünde yatağım hep soğuk kaldı. Kimse beni onun sevdiği gibi sevmedi. Yalnız büyüdüm.
Ona daha sıkı sarılıp saçlarını öptüm.
J; Seni de, kalbini de, yatağını da yalnız bırakmayacağım.
L; Seni seviyorum Jennie Kim.
J; Ben de, ben de seni seviyorum Manoban.
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."