~55~

1.6K 94 81
                                    

Jennie'den;

Duvara sıkıştırdığım bedenin gözlerine tutkuyla bakıyordum. Onun benden farksız olduğunu anlamam pek zor olmamıştı.

J; Sana dokunmak nefes almak gibi bir şey benim için. Sanki sana dokunamazsam yaşayamazmışım gibi.

L; Bana dokunmanı seviyorum.

J; Ben de öyle.

L; Ama çok yorgunum.

J; Ben değilim.

L; Üzgünüm. Duş alıp yatacağım.

J; Peki, sen yıkanana kadar işlerimi halledeyim. Sonra gel, yatalım.

L; Tamam.

....

Lisa duştan çıkıp giyindiğinde benim işlerim bitmişti.

J; Yarın okuldan sonra yanıma gel. İşlerimiz olacak.

L; Senin iş yerinde benim ne işim olabilir?

J; Sorgulama sadece dediğimi yap. Yanlış anlama, emir vermiyorum. Sadece gelmen lazım.

L; Tamam, gelirim.

J; Güzel.

Geceliklerimi giyip yataktaki bedenin yanına girdim. Odadaki gece lambasını kısıp Lisa'nın dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.

J; İyi geceler

L; İyi geceler

....

Sabah Lisa'nın okuluna gitmesiyle birlikte evdeki işlerimi halledip iş yerine geçtim.

Lisa yanıma geldiğinde ona yaptırmam gereken şeyler olacaktı.

Jisoo'dan;

Lisa'dan sonra Jennie de evden çıkınca salona geçip televizyon izlemeye başladım. Rosé'nin bana cüretkar bakışları ve bana yaklaşmasıyla gözüm ona kayarken kıkırdayıp önüme geçti.

Js; Ne oldu? Çık önümden televizyon izliyorum.

R; Beni izlesen daha iyi olmaz mı?

Js; Kendime söz verdim.

R; Ne konuda?

Js; Sana bir günden uzun süre karşı koymak konusunda.

R; Ama bana karşı koymaman lazım.

Js; Neden?

R; Çünkü aklıma bana en son yaptıkların geldi. Ve..

Js; Ve?

R; Ve ben çok ıslandım.

"Bismillahirahmanirahim"

Kendime verdiğim sözü bozmak istemiyordum ama üzerindeki beyaz gömlekle çok seksi duruyordu. Bileğinden kavrayıp onu kucağıma oturttum.

Js; Sana karşı koymam için, böyle güzel olmayı kesmen gerekiyor.

R; Bana karşı koymaman için, çok daha güzel olacağım.

Js; Sence bunun imkanı var mı?

R; Yok mu?

Dudaklarını dudaklarıma yaklaştırıp dilini dudaklarımın üzerinde gezdirmeye başladı.

Js; Yok.

R; Güzel.

Ellerimi kalçasına götürüp hafifçe sıktığımda dudaklarımın üzerine inlemesi beni deliye döndürmeye yetiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin