- Lisa -
Sabah gözlerimi açtığımda tanımadığım bir odada kendimi çıplak bulmayı beklemiyordum.
L: Hayır hayır hayır. Şaka mı bu? Mike!!!! Seni geberticem piç heri-
Gözlerim içeriye doğru açılan kapıya kaydığında sözlerim yarım kalmıştı. İçeri giren bi kız bana baktığımda dün yaşananlar yavaşça gözümün önüne geldi.
"Tanrım!!"
"Devam edeyim mi?"
"Devam et"L: Ben bekaretimi bir kadına mı verdim? Ne yaptığını sanıyorsun sen? Neden böyle bir şeyin olmasına izin verdin! Benim bir kadınla işim olamaz delirdin mi sen!
J: Sen istedin, izin veren sendin.
L: Yalan söyleme! Resmen beni kullandın!
J: Bağırma bana yoksa seni-
L: Hayvan! Irz düşmanı! Pislik! Şerefsiz! Sapık! Haysiyetsiz! Acımasız! Ne yaparsın he?? Yine mi zorla sahip olursun??
J: Birincisi zorla sahip olmadım sen beni kendin kabul ettin ikincisi yalandan küfür etme şimdi boşuna. Altımda şöyle diyordun. "Becer beni Jennie ahhhh." orada ettiğin küfürler daha güzeldi bunlar çok yavan.
L: Adın Jennie demek! Pislik seni. Yalan söyleme, ben öyle bir şey demem. Sapık bir pisliksin! Daha adını bile bilmiyorum kendimi sana teslim mi edicem?!
O an gözümün önüne gelen görüntüler duraksamama sebep oldu.
"Yalvarırım hızlan"
"Tanrımmmmm"
"Parmakların..."
"Lütfen durma evet orası"
"Ahhh Jennie!!"L: Yani.. yani böyle bir şey imkansız ben istememişimdir eminim sen benim sarhoşluğumdan faydalandın!
J: Sus ve siktir git şu evden. Bu saçmalıkları dinlemeye vaktim yok.
L: Neden geldim ki buraya? Sen getirmişsin işte. Öküz!! Hastaneye gittiğinde yanlışlıkla götünden kan alsınlar! Ağzına kuşlar pislesin! İğrençsin!!!
Ayağa kalkıp üzerime kıyafetlerimi geçirdim ve yanına yaklaştım. Ellerimi tokat atmak için kaldırdığımda ellerimi kavrayıp acıtacak biçimde sıkmıştı ve canım gerçekten yanmıştı.
L: C-canım yanıyor bırak.
J: Seni tekrar becermemi istemiyorsan çabuk çık şu evden.
L: Bir kadın olarak kadına davranış tarzın leş gibi. Öncelikle bi kendine çeki düzen ver. O tokat atmak için kaldırdığım elini de bir yerlerine sok. Belki zevke gelirsin.
Yüzüne tiksinircesine bakıp çantamı yerden aldım ve evden çıktım. Yolun ortasından yürürken çoktan ağlamaya başlamıştım. Neler yaşadığıma inanmıyordum.
Arkamdan basılan korna dikkatimi dağıtınca yolun kenarına geçip gözyaşlarımı sildim ve Rosé'nin yanına gitmeye başladım. Ona haber vermediğim için beni öldürecekti.
Düne dair net olarak hatırladığım şey Mike salağıydı. Hemen telefonuma baktığımda bir sürü arama ve mesaj görüyordum. Mike'ı aradığımda sanki benim aramamı bekliyormuşçasına hemen açmıştı.
M: Lisa? Tanrım neredesin sen? İyi misin?
L: Değilim.
M: Ne oldu? Dün bara geri döndüğümde yoktun?
L: Neden bıraktın beni orada?
M: Ben özür dilerim yoksa sana-
L: Konuşma benimle sakın. Yüzünü bile görmek istemiyorum.
M: Lisa ben özür-
L: Sus dedim.
Telefonu kapatıp hızla eve yürümeye devam ettim.
Kapının önüne gelince ağlamaktan kızaran gözlerim tekrar yaşlarla dolmuştu. Zile basıp açılmasını beklediğimde açılan kapıyla birlikte şok olan Rosé bana bakıyordu.
R: Lisa??? Güzelim ne oldu sana? Neredeydin? Tanrım o kadar merak ettim ki...
L: Ben-
R: Sen?
L: Mike'la bara gitmiştim.
R: Sen? Bara? Mike'la? Bar? Sen? Bar? Ve Mike? Bi de bar??
L: Evet.
R: Yoksa sana dokundu mu?
L: Hayır ama-
R: Ama?
L: Bir kız..
R: Ne? Nasıl dur bir dakika,,, ne?
L: Hatırlamıyorum. Sabah bir kızın odasında uyandım.
R: Ne olmuş peki?
L: Onunla yatmak istemişim ve-
R: Ve?
L: Birlikte olmuşuz.
R: Hay sikeyim ya. Lisa iyi de neden? Sen böyle bir şey isteyecek insan değilsin? Hem de bir kadın ne bileyim en son düşüneceğim şey.
L: Ben bilmiyorum. Çok kötü hissediyorum.
R: Zorla mı oldu acaba? Şikayet edelim mi? Dava açarız.
L: Emin olamıyorum, ya ben istediysem nasıl kanıtlayacağız ki durumu? Ya suçu yoksa? Ki sanırım benim yüzümden oldu.
R: Tamam sakin ol. Yapacak bir şey yok. Unutmaya çalışacaksın.
Bana sıkıca sarıldığında gözyaşlarım akmaya devam ediyordu.
"Kendimden iğreniyorum şu an. Hiç tanımadığım birinin oldum."
....
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."