- Jennie -
Sızlayan yaramın kenarlarını temizleyip yataktan kalktım. Dün gece Lisa'yla birlikte olmuştum ve bu onun yüzünden bozduğum bir diğer kuraldı. Her şeyi alt üst etmişti. Kendime verdiğim sözü tutamamak sinirimi bozuyordu. Dün ona ne diye böyle bir teklifte bulunduğumu bilmiyorum. Çünkü kimseye böyle bir teklif sunmamıştım. Bu süreçte canımın ve canının yanacağını çok iyi biliyorum. Fakat kendime engel olamıyordum.
Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağıya indim. Irene ve Seulgi gelmiş kahvaltıyı hazırlamaya çalışıyorlardı. Lisa'nın yattığı odaya gidip ona baktığımda hala uyuduğunu gördüm. Dün canını çok yakmış olmalıyım. Fakat bunu kendisi seçti öyle değil mi?
Odadan çıkacakken bana seslenince duraksadım.
L: Jennie.
J: Efendim?
L: Benim bundan sonra tam olarak yapmam gereken iş ne?
J: Altımda inlemek.
L: Ne?
Lisa'nın boğazı gıcık tutmuş gibi öksürmeye başlayınca gülümsemiştim.
L: Bunun karşılığında mı para alıcam? Orospu değilim ben.
J: Öyle bir şey demedim. Kabul ettiğin için bundan sonra tek işin benim istediğim her an benim olman. Paraya gelince ne zaman ve ne kadar istersen senindir. Çalışan değilsin, benimsin.
L: Sevgilin de değilim. Neden istediğim zaman para alayım? Hiçim ben burada farkında mısın?
J: Kimse sevgilim olamaz.
L: Neden?
J: Soru sorma demedim mi? Aşık olmam dedim, aşık olmadan sevgili mi yapabilirim?
L: Ama-
J: Aşk saçmalıktır.
L: Değildir.
J: Saçmalıktır.
L: Değildir.
J: Saçmalık dedim.
L: Saçma olan senin fikrin.
J: Uzatma Manoban.
L: Peki. Öyle olsun.
....
-2 hafta sonra-
- Lisa -
Jennie bana hiç acımıyordu. Canı ne zaman istese değişik aletleri üzerimde deniyordu ve benim canım gerçekten yanıyordu. Bileklerim sürekli kanıyordu. Elimi bağlamasından bıkmıştım. Zevk almıyordum. Canım gerçekten çok yanıyordu. Kendimi tatmin etmek istediğim bir gün benden acısını bir hayli çıkarmıştı. Yine bu tarz yorucu bir gecenin ardından sabah olmuştu. Beni becerdikten sonra kendi odasına gidiyor yanıma asla gelmiyordu. Onun odasında hiç sevişmiyorduk. Nedenini sorduğumdaysa bana kızıyordu. Ne olurdu sanki sakin bir gece geçirseydik? Ben onu sadece yanımda istiyordum.
Yataktan kalkıp kahvaltı yapmak için aşağıya indim. Jennie de kalkmıştı.
- Jennie -
L: Günaydın.
J: Günaydın.
L: Bugün eve-
J: İş toplantım var bugün.
L: Ee?
J: Yanımda olacaksın.
L: Ne alaka? Hani tek işim altında in-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."