~17~

2.4K 110 24
                                    

Lisa'dan;

Jennie beni evine getirdiğinde arabadan inip yürümeye başladım. Arkamdan bağırsa da umursamıyordum.

J; Lisa dur.

Adımlarımı hızlandırdığımda koşup beni durdurdu.

J; Manoban sana dur dedim.

L; Ne? Sana seninle gelmek istemediğimi söyledim. Bırak beni. Ayrılıyorum işten. Çıkma artık karşıma.

J; Hayır. Yok öyle bir dünya. Hiçbir yere gidemezsin. İzin vermem.

L; Ne alaka ya? Ömrüm boyunca seninle mi olucam? Üzgünüm. Hayatımın içine sıçmak istemem. Zaten boş bir yaşamım var. Bırak bari özgür olayım.

J; Hayır dedim uzatma. Geç eve.

L; Bana emir vererek konuşma. Karşında çocuk yok.

J; Çok büyüksün sanki triplere bak.

L; Trip mi? Trip atılmaya değer misin ki atayım? Sevilecek bir yanın bile yok.

J; Beni herkes sever.

L; Öyle mi? Ben hariç.

J; Öyle mi?

L; Öyle.

J; Kendini kandırma Manoban. Gözlerin öyle demiyor.

L; Ne diyor?

J; "Sana aşığım Jennie."

L; Yok artık.

J; Yalan mı?

L; Yalan. Bu gözler ne diyor biliyor musun?

J; Ne?

L; "Senden iğreniyorum Jennie."

J; Nedenmiş o?

L; Neden mi? Benim diğerlerinden farkım mı kaldı gözünde? Beni de diğerleri gibi becerip attın işte. Beni halledip aradan saat geçmeden başkasını altına aldın. Başkasına dokunduğun o iğrenç elinle bana dokundun. İğrenmem normal değil mi?

J; Dedi partide becer beni diyen bücür.

L; Sana istediğini verdim. Şimdi de istediğini alma sırası bende. Hayatımdan tamamen çıkmanı istiyorum.

J; İstemiyorsun.

L; İnan bana hiçbir şeyi bu kadar çok istememiştim.

J; Saçmalıyorsun.

L; Umrunda mı? Sana kız mı yok? Hepsi altına girmek için sıradadır eminim. Git bul birini. Hatta ona kızdığında canının yanacağını düşünmeden becer onu. Zevk alırsın belki.

J; Ben zevk falan almam. Saçma-

L; Sen saçmalama. Yeter dedim. İstemiyorum. Şu bileklerime bi bak. Yara içinde. Bedenim mosmor. Canım yanıyor anlıyor musun? Bunu yapmaya hakkın yok.

J; Li-

L; Karşıma çıkma. Yüzünü görmek istemiyorum.

Hızlı adımlarla çıktığım caddede taksi çevirip eve giderken gözlerimden akan yaşları silmekten gözlerim acımaya başlamıştı. Bana dokunup başkasına dokunmasına dayanamazdım. Canımın yanmasını istemiyordum.

Fakat ona aşık olmakla acı çekmeyi zaten ben istemiştim.

~~~~~

TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin