- 1 hafta sonra -
Jennie'den;
Sonunda Lisa bugün eve dönüyordu. Telefonu çekmediği için bir hafta boyunca sesini dahi duyamamıştım. Jisoo ve Rosé yukarıda oturuyorlardı. Ben de salonda oturup Lisa'yı düşünüyordum.
Onun yorgun olacağını düşündüğüm için gelince ona dokunmayı düşünmüyordum. Biraz dinlenmesi gerekiyordu.
Ah.. kimi kandırıyorum? Aslında düşünüyorum ama o gelene kadar kendime hakim olmak yerine kendime dokunabilirim düşüncesiyle aklıma gelen düşüncelerin beni yakmasına izin vermeye başladım.
Üstümde şort ve crop olduğu halde bedenimin bu kadar sıcak olmasına şaşırıp soğuk parmaklarımı boynumda ve göbeğimde gezdirmeye başladım.
Ellerim bacak arama kaydığında hafifçe titreyip elimi şortumun içine soktum.
J; Tanrım..
Sadece Lisa'yı düşünerek bu kadar ıslanmış olmama anlam veremiyordum.
Parmağımı girişime getirip baskı uyguladığımda kafam geriye düşmüştü. Hafifçe inlediğimde kapıdan gelen sesle duraksadım.
Ellerimi çekip nefeslerimi düzene sokmaya çalıştım. İçeri gelen bedenin Lisa olduğunu görünce gülümseyip kalktım. Lisa hızla yanıma gelip karşıma dikildi.
Bütün vücudunu süzmeye başladığımda sızladığımı hissediyordum.
"Sakin ol Jennie."
J; Hoş geldin sevgilim. Gezi nasıldı?
Yanıma oturup gülümsedi. Bana sarıldığında ellerimi ona sardım. Bacağını üstüme atıp kollarını boynuma doladığında gülümsedim. Burnunu boynuma sürtüp konuşmaya başladığında delirmiş gibi hissediyordum.
L; Seni çok özledim.
J; Ben de seni çok özledim.
Tek elim dizinin üzerindeyken diğer elimi saçlarına götürüp saçlarını okşamaya başladım. Kıkırdamaya başladığında neden kıkırdadığını sormak için ağzımı açmışken kulağıma fısıldaması ile kasılmıştım.
L; Vücudun... neden bu kadar sıcak, anneciğim?
"Ah sikeyim.. anneciğim mi? Ne diyor bu??"
Kulağıma üfleyip devam etti.
L; Yoksa beni mi düşünüyordun?
Tekrar kıkırdadığında zor dayanıyordum.
J; Yapma şunu.
L; Neyi?
Kıkırdadı.
J; Bunu işte. Yapma.
Dizindeki elimi tutup bacak arasına götürdüğünde kalp atışım hızlanmaya başlamıştı.
L; Tüm hafta seni düşündüm.
Ellerimi şortunun üzerinden kızlığına bastırıp inledi.
L; Bana dokunmana ihtiyacım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."