Jennie'den;
Sabah kalktığımda Lisa'nın beni izlediğini gördüm. Uyandığımı görünce utanıp gözlerini kaçırdı.
J; Günaydın küçük.
L; Günaydın.
J; Beni izlediğini gördüm. Boşuna göz kaçırma.
L; Şey.. ben.. aslında..
J; Hm ne uyduracaksın merak ettim.
L; Of evet, seni izliyordum.
J; Biliyorum.
L; Sabah telefonuna mesaj gelip durdu.
J; Öyle mi?
L; Evet ama üşendim kalkıp bakmaya.
Telefonu elime alıp gelen mesajı okuduğumda mesajın Jisoo'dan olduğunu gördüm.
Js; Kız Jendeuk biz Rosé ile birlikte yurt dışında gidiyoruz. Sana ne alayım?
J; Bir şey istemiyorum teşekkür ederim. Size şimdiden iyi eğlenceler ;)
Mesajı cevaplayıp Lisa'ya döndüm.
J; Jisoo ve Rosé tatildeymiş.
L; Ee süper.
J; Hadi kalk kahvaltı yapalım.
Doğrulup dudağına minik bir öpücük bıraktım.
J; Sonra biraz yüzeriz.
L; Olur.
Kahvaltı yaparken biraz sohbet etmeye başladık. Kahvaltı bitince bikinilerimizi giyip kumsala indik. Lisa'nın elini tutuyordum. Bana bakıp gülümsediğinde ben de ona gülümsedim.
L; Şimdi burası bizim mi?
J; Bizim.
L; Çok güzel çok huzurlu.
J; Öyle.
Kumsala inip kuma oturmaya başladık. Çantamdan çıkardığım kremi Lisa'nın koluna, sırtına ve bacaklarına sürdükten sonra kendi koluma ve bacaklarıma sürdüm. Aklıma gelen düşüncelere engel olamıyordum. Kremi Lisa'ya uzatıp gülümsedim.
J; Sırtıma sürebilir misin?
L; Tabii ki.
Lisa'dan;
Jennie bana krem sürdükten sonra kendine de sürmeye başlamıştı. Sırtına krem sürmemi istediğinde elindeki kremi alıp sırtına sürmeye başlayacakken beni durdurdu.
J; Bir saniye.
Bikinisinin üstünün ipini açarak sırtını bana döndü.
J; Şimdi devam edebilirsin.
Kusursuz vücuduna bakarken kremi sürmeye başlamıştım. Elim yanlışlıkla göğüsünün kenarına çarpınca kısık sesle mırıldanışını duymam sızlamama sebep olmuştu.
Beynim benden bağımsız bir şekilde çalışınca ellerim tekrar göğüsüne değmişti. Titrediğini hissediyordum. Boynunu öpmek için eğildiğimde bunu yapmak yerine boynuna üfleyip geri çekildim. Jennie bana değişik bakışlar atarken bikinisinin ipini bağlayıp sırtımı güneşe dönerek güneşlenmeye başladım.
Yeterince güneşlendiğimi düşününce kumdan kalkıp yürümeye başladım.
J; Nereye?
L; Denize. Gelmiyor musun?
J; Geliyorum.
Koşarak denize girip Jennie'ye döndüğümde benim aksime yavaş adımlarla geliyordu. O kadar seksi duruyordu ki... Suyun içinde yandığımı hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELL ME YOU LOVE ME // ~JenLisa ~ (M)
Fanfiction"Bana bir kez olsun gerçekten beni sevdiğini söylemeni istedim."