"Nem köt le" 😐

134 4 0
                                    

                       Zsófi szemszöge 

Lassan nyitogatom szemeimet , el kezdtem mocorogni közben . egy szobába vagyok annyira nem volt nehéz ki találni kiébe . A falon egy bazi nagy felirat volt " Agust D " . Valahogy ki másztam az ágyból hm nem arra emlékszem hogy egy pólóba és egy boxerbe mentem volna el a meg beszélésre , majd eszembe jutottak a történtek pár könny csepp le is folyt arcomról . 

Ki léptem a szobából , egy folyosón kötöttem ki , annak a végébe volt egy lépcső ott le mentem , hangokat hallottam arra mentem ahol egyre erősödtek a hangok .  Egy nappaliba értem a fiúk ott ültek a kanapén és a földön . 

Sziasztok . Mondom kicsit gyötörten . 

Zsófi! Rohan ide Chim . 

Igen? Ölelem meg . 

Neked pihenni kéne nem járkálni ! 

Jól vagyok nyugi van . 

Mennyi az idő ? Kérdezem meg . 

Kereken 6 óra . Mondja Suga . 

1 óra és suliba kell menni . Pattanok ki az örömtől ma fogunk végre tesizni azon belül is focizni . 

Miért akarsz ennyire suliba menni? Kérdezi meg Tae értettlen fejjel . 

Hát ma fogunk focizni . Csapódok ki az örömtől . 

Nem , nem szabad , most pár napig hagyjad a tesit békén . Mondja Jin . 

De , de én szeretem . Szomorodok el . 

Ja , de szerintem nem akarsz a rajz tanárral ma találkozni . Mondja nevetve Hobi . 

Ünnep rontó ! Szörnyedek el , a többiek csak nevettek na jó én is el ejtettem egy kis mosolyt . Le ültem Suga mellé . 

Hogyan tovább ? Kérdezem a többieket . 

Hát mi arra a döntésre jutottunk , hogy ugye nincsen aki vigyázzon rád ide költözhetnél hozzánk . Mondja vége fele mosolyogva Nam . 

Na mit szólsz? Kérdezi Suga . 

Persze! Ölelem meg , Tae és Kookie el kezdet ugrálni mint az  őrültek , amin csak nevettünk . 

A cuccod fent van a szobádban , a szobád  Suga ajtaja mellet . Mondja Jin . 

Azt meg hogy? Kérdezem lehet nem volt valami érthető a kérdés . 

Látszik rajtad hogy szeretsz minket velünk lenni  ezért gondoltuk biztos benne leszel. Mondja Jin . 

Köszi ! Ölelem meg . 

Mindent el hozatok? Kérdezem . 

Ha a pizsamádra gondolsz azt is . Mosolyog Hopi . 

YuY . Mosolygok vele együtt . 

Jimin  ! 

Igen? Néz rám hát igen lehet van pár méret különbség . 

Mi van ha éhes vagyok ? Nevetek fel .

Ja gyere egyél valamit . Húz a konyhába . 

Mit szeretnél? Kérdezi . 

Hm valami ehetőt . Megyek a hűtőhöz , de csak vér tasakok vannak benne de van egy két normál kaja is de én a müzli mellet döntöttem . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now