Szidás vérig

65 4 0
                                    

        Zsófi szemszöge

Már végeztünk az ebéddel , most éppen haza fele tartunk , pont  a gördeszka park  mellet megyünk el .

Hé Zsóf ! Ordítja valaki nevem , oda fordulok , na ne már az igazgató fia , egyszerűen nem szimpi én próbáltam jól kezelni őt , de őt nem lehet .

Bocs , de csak a barátaim hívhatnak így . Mondtam , fel horkantott .

Jól hallottam ? Kérdezte .

Igen . Mondta neki Suga .

Csak annyi hogy mikor jössz gyakorolni . Kérdezte óvatosba .

Sok a dolgom még meg látom .

Na ugyan gyere már .

Nem , ne haragudj de nekem vannak barátaim , családom , munkám és most ezeket rakom első sorba .

De létszi gyere már , tök jó lenne , egy híres énekes és egy menő srác . Karolja át vállamat , le szedtem magamról .

Undorítónak tartom az érdek barátságot . Toltam el magamtól .

És már van egy Swagam . Mentem Suga mellé , Suga rá vigyorgott egy sort . Namjoon intett.

Viszlát . Majd el indultunk .

Bocsi . Mondtam út közbe .

Semmi baj , nekünk is voltak már ilyenek . Mondja Jimin . Haza értünk és én meg rohamoztam a hűtőt amibe nem volt semmi .

El kéne menni boltba . Mondom hangosan hogy hallják a többiek .

Mehetek veled ? Jön be Taehyung .

Akkor vigyetek első segély csomagot ! Ordít be Jin .

De az vagy 15 kiló. Nyavalyog Tae .

Jó megyek egyedül . Vettem el pénztárcámat , majd ki léptem az ajtón , de egyből 1 ismerős ment el előttem ő hála égnek nem vett észre , gyorsan vissza rohantam a házba .

Jó gyors voltál . Nevet fel Jimin .

El felejtettem a sapkát . Mentem fel szobámba majd fel vettem basketbool sapkámat , és a maszkomat .

Csá . Mondtam magyarul majd végül ki mentem a házból .

[...] Végre be vásároltam , kicsi magyar kaját is akarok enni , így ahhoz is vettem cuccot , pár rajongóval össze futottam .

Sziasztok . Léptem be a házba .

Zsófi segíts ! Rohan felém Kookie és a hátam mögé bújik .

JEON JUNGKOOK HOL A FRANCBA VAGY ?!?!?!  Üvölti Suga .

Mit csináltál? Nézek hátra , miközben jön felénk egy mérges Yoongi , király élő pajzs lettem .

Lehet hogy hozzá nyúltam a cuccához .

Jó ,  ti most szépen nyugisan le meccselitek , én addig megyek főzök .

De . Mondta volna Suga .

Nincs semmi de , én főzök ti meg meg beszélitek . Mondtam nekik , be mentem majd le raktam mindent az asztalra , fel mentem a szobába majd a JBL - t le hoztam zaj csinálása képen . Be indítottam a magyar lejátszólistámat , majd el kezdtem pakolni , mindent a helyére .

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now