Az a fránya doboz !!! ( extra rész )

81 4 0
                                    

        Zsófi szemszöge

Le ültem a helyemre , érdekes Woozi ült mellettem . 

Most már ebbe az osztályba járunk . Mondja mosolyogva , vissza mosolyogtam , majd figyeltem tovább az órát . 

[...] 8 óra szenvedés után végre ebédelhettünk . 

Nyammi . Szólal meg TaeTae mikor le ültünk az udvaron egy szabad padra , fel kacagtunk viselkedésén , persze ő minket nem várva meg el kezdte ebédjét el fogyasztani , körbe néztem igazgató fia gördeszkázik mások nézik ahogy csinálja , rajtunk kívül még páran esznek csak .

Jó éjt vágyat . Mondtuk , majd el kezdtük pusztítani a kaját amit hoztunk , csörgött a telefonom . 

Bocsi. Álltam fel majd kicsit arrébb mentem . 

             Telefon 

Szia Jani mit szeretnél? 

Szia , remélem nem felejtetted el suli után cég .

Nem dehogy.

Akkor jó szia . Le raktam a telefont majd vissza ültem enni .

Zsófi . Szól Jin .

Igen? Kapom fel a fejemet .

Suli után mész valahova ?

Igen , a céghez . Hoseok fel kapta a fejét válaszomra , fel álltam majd hátulról meg öleltem .

Nyugi nem táncolok meg ígértem . Adtam arcára puszit .

Köszönöm 😘 Ölel meg , el köszöntem a többiektől majd el indultam .

[...] Be mentem a tánc terembe tudom meg ígértem bátyámnak és tartani is fogom magam .

Szia Zsófi . Lép be Jani egy nagy dobozzal , de mikor meg látja kezemet le döbben .

Szia . Le rakta a dobozt majd gyorsan meg fogja kezemet és nézegetni kezdi .

Azt tudom hogy kórházba voltál de hogy ennyire meg sérüljél . Döbben le .

Tudom ezért nem is táncolhatok egy kis ideig .

Ki volt olyan ügyes hogy rá beszélt ? Kérdezi mosolyogva .

Hoseok . Mondtam félve .

Ügyes , végül is a bátyádra hallgass jó dolgokat szokott mondani . Engedj el kezemet , mosolyogva bólintok .

Ez a tiéd . Veszi fel a dobozt majd elém rakja .

Ohh köszönöm .

Na mentem jobbulást . Ölel meg majd ki megy , vissza megyek a dobozhoz majd béka ülés be  mellé telepszek , fel tépem majd mikor fel nyitom egy színes papír van a tetején gondolom valami dekorációnak szolgál , na mindegy le vettem , alatta kisebb nagyobb dobozok voltak . Egy nagyobbal kezdtem , fel nyitottam pólók voltak benne de nem is akármilyen , J-HOPE-s póló , az én logómmal el látott pólók amik jól néztek ki azért , fel nyitottam még egy dobozt amibe sapkák voltak , téli sapka , basketbool sapka és snapback ezek is jól néztek ki  , má' nem azért . Volt még egy bts-es torna cipő ami nagyon tetszik ,  egy kisebb dobozkát fedeztem fel ,  fel nyitottam . Úr Isten !!!!! Gyűrűk !!! 

Rendeltem magamnak bts-t , meg a saját logómmal ellátottat is , gyorsan fel húztam mind a 2-t , a többit meg vissza raktam helyére , volt még telefon tok , fülbe való magamnak , tiszta karácsony , csak még nincs itt . Be könnyeztem annyira örültem nekik valaki be jött , oda néztem Jani volt az . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang