"Sikítás de miért? "

87 5 0
                                    

               Zsófi szemszöge 

[...] Haza mentünk , mikor be léptünk a meleg lakásba egyből meg céloztam a hűtőt , majd ki pakoltam pár alap anyagot , valami magyaros kaját akartam enni . Így pörköltre esett a választásom ,  egyszerűen imádom .

Mit csinálsz ? Jött be Jin .

Főzök . Mondtam majd csináltam tovább a dolgomat . Félig már kész voltam mikor Suga jött be és bele akart nyúlni a kajába meg kóstolni de időbe rá csaptam a kezére .

Au~ Húzta el kezét  , ezen a jeleneten Jin egy jót nevetett.

Még nincs kész . Szóltam neki majd folytattam , Yoongi fel ült a konyha pultra majd nézte hogy csinálom .

Mi ez a jó illat ? Jön be Namjoon az egyik pókhas .

Kaja . Mondtam majd szedtem le a tányérokat csak tudni illik nem a 164 cm- re tervezték a szekrényeket .... Valaki a hátam mögé állt majd segített le venni azokat illatából ítélve Yoongi volt az , mikor le vette őket fejem búbjára egy puszit nyomot majd el kezdett teríteni .

Annyira cukik vagytok . Olvadt el Jin ,zavaromba el néztem más merre össze ne találkozzon semelyikőnk tekintete  , gyorsan le vettem a tűzről a kaját majd az asztal közepére tettem , mivel hogy én nem igazán tudok pálcikával enni fel mentem a szobámba majd onnan villámat elő halásztam , ki mentem a szobámból majd el ordítottam magam .

Gyerekek KAJA!!!! Rohantam le a lépcsőn el ne üssenek , de a rohanásom sikertelen volt Tae konkrétan fel lökött ezzel én a földre érkezve ,de ő se úszta meg mellettem hasalt el ő is .

Oh Tae hogy a jó édes Jint ! Káromkodtam szépen még is csak Taeről volt szó , és persze hogy nem magyarul tettem én hülye .

Ne haragudj ! Segített fel állni .

Semmi baj de máskor figyelj . Öleltem meg . Majd be mentünk a konyhába

Ki emlegetett ? Kérdezi Jin . 

Ja semmi TaeTae fel lökött . Ültünk le , egy kicsivel később le jöttek a többiek is . 

Jin mi ez ? Kérdezi Kookie

Nem tudom Zsófi csinálta . Néz rám Jin .

Pörkölt , ez egy magyar kaja  , amit én imádok . Ettem tovább .

Zsófi miért nem pálcikával eszel? Kérdezte Jimin , amin kissé idegesen fel kuncogtam .

Hát nem tudok azzal nagyon enni . Mosolyogtam el pancserségemen , a többiek is kuncogtak rajtam .

Zsóf adj receptet isteni . Mondja Jin , csak biccentettem egyet , ahogy láttam a többieknek is ízlett Namjoon és Tae azon veszekedtek hogy ki vesz ki előbb egy újabb adagot .

Hé fiúk nekem is hagyjatok ! Mondta Suga majd ő is veszekedni kezdet velük .

Zsófi rájuk szólsz? Kérdezi Jimin teli hassal .

Miért én ? Nézek rá .

Mert ...... légyszíííí~ . Mosolygott el pimaszul .

Oké . Közéjük csapva el osztottam a kaját , én meg oldom xd 

Köszi . Mondták  egyszerre , lassan be fejeztük a késő ebédet ha lehet így mondani mert még csak 18:20 -t ütött az óra . 

Gyorsan el mosogattam Jinnel .

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now