Fekete aura ?

62 2 0
                                    

   Zsófi szemszöge 

-Szia , miért nem vetted fel a telefont?-  Kérdezem tőle . 

-Öh... el kellet mennem valahova .-  Mondja . 

-Aha és most az igazat !-  Lettem ideges . 

-Tudod te jól .-  Mondja , le sütött szemmel . 

-Gondolom azt se tudjátok hol van a lányotok .-  Mondom neki, hangomban észre vehető volt a  teli gúny  . 

-A kórházba nem?-  Kérdezi . 

-És ha TUDOD miért nem jöttél ?!-  Kérdezem tőle . 

-Az asszony nem akart menni oké?!-  Emeli meg kicsit a hangját . 

-Anyám Jani , nem érted hogy a lányodnak szüksége van rád ?!-  Mondom neki . 

-De . -

-AKKOR ?!-   Emelem meg a hangomat , de válaszul csak a földet nézte . 

-Nagyon nem vagy ön magad mi a fene történt veled ?-  Kérdezem . 

-Változom !-  Emeli meg hangját . 

-Igen , persze .-  Nevetem el magam idegesen . 

-Annyira változol hogy konkrétan le szarod a lányodat .-  Mondtam meg vetően , nem szólalt meg , nekem meg egész testemben szét áramlott a düh , de tényleg hogy lehet valaki ilyen Ah.....

-Ez mind csak kifogás .-  Mondtam neki , láttam hajam szürke lesz megint . 

-Majd hívj ha magadhoz tértél .-  Rohantam el , miközben próbáltam le nyugodni , pont hívtak . 

          Telefon 

-Szia .-  Köszöntem Yoonginak . 

-Szia , merre vagy ?-  Kérdezi . 

-Most jöttem el Janitól , menyek vissza kórházba ?-  Kérdezem . 

-Nem , Namjoonék fel szedtek engem , hol talizunk ?-  Kérdezi . 

-Ami azt illeti  inkább haza sétálnék ha nem baj . - 

-Oh.. ennyire nem ment jól ?-  Kérdezi aggódva . 

-Sajnos nem .-  Mondtam neki . 

-Oké , akkor majd otthon tali .- Mondta . 

-Szia, szeretlek .-  Mondtam neki egy mosoly kíséretében , bár tudom nem látja . 

-Én is .-  Mondta , tuti mosolyog majd le rakta , be indítottam valami zenét telefonomon , majd úgy mentem haza . 

[...]

-Haza jöttem .-  Nyitottam ki az ajtót .

-Szia .-  Jön Jimin majd meg ölel .

-Szia .-  Ölelem vissza , gyorsan fel mentem szobámba el vettem gördeszkámat , és egy fülest is el vettem mert Hannánál hagytam az előzőt .

-El mentem , ne várjatok .-  Mentem ki a bejárati ajtón , le raktam a gördeszkát az aszfaltra majd el indultam a pálya fele , kicsit sokan voltak amit nem igazán értettem , le raktam táskámat ahova mindig tettem majd mentem gyakorolni .

[...] Egy ideje már magamon érzek több tekintetet ami fura , körül néztem , és nem hittem a szememnek a Why Don't We itt van , nagyon jó...
Félre ejtés ne essék , jók meg minden csak nem most akarok velük bármit is csinálni , a tömeg csak nőt és engemet is ki szúrt ez a sok ember ,  király még valami ?!

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant