Ébredés !

64 3 0
                                    

           Zsófi szemszöge 

[...] Már meg vacsoráztunk szerencsére mindenkinek ízlett megint amit főztem , gyorsan le fürödtem majd gyorsan át öltöztem , mikor be mentem  szobámba az ágyamon volt egy póló , aminek tökre Yoongi illata volt , felsőmet át vettem erre, így egy térdig érő fekete nadrág és Yoongi fekete pólója volt a pizsim . Fel raktam töltőre telefonomat miután be állítottam egy ébresztőt . Be bújtam ágyikómba majd szép lassan el nyomott az álom . 

     Külső szemszög  

Reggel van , már mindenki fent van kivéve Zsófi , a GOT7 jön hozzájuk látogatni ,hogy meg beszéljenek pár dolgot , meg persze mondták Namjoonék hogy hiányolja őket Zsóf . 

Csengettek is , Namjoon rohan az ajtóhoz . 

-Sziasztok .- Hajolnak meg , majd baráti ölelést adnak egymásnak . 

[...] Lassan mindenki köszönt mindenkinek , majd meg beszélték a dolgokat a nappaliba . 

-Zsófi?- Kérdezi Mark . 

-Fent van a szobájába .- Mondja Jimin . 

-Fel mehetek?- Kérdezi , miközben fel áll .

-Persze , de ha fel is tudod kelteni .- Mondja Namjoon mosolyogva. 

-Specialitásom .- Mondja Mark , majd boldogan szökdécsel fel az első emeletre , meg keresi Zsófi szobáját , majd lassan be nyit , és egy alvó Zsófit vesz észre , farkassá át változott , majd fel ugrott ágyába , be bújt mellé , Zsófi kicsit mozgolódott , majd át ölelte lábával és kezével fehér bundájú farkast , majd egy idő után fejét is bele fúrja bundájába . 

                Zsófi szemszöge 

Valami puhába bele fúrtam fejemet , majd tovább aludtam . 

Egy kis idő múlva ajtó nyitódásra lettem figyelmes , és egy kicsit több láb hangra , és halk zsivajra . 

-Néz már ez is be aludt .- Hallottam meg számomra egy idegen hangot , valaki fel ugrott az ágyamra , érdekes éreztem hogy több lába van 2-nél , majd lábamhoz feküdt , lassan nyitogattam szemeimet . majd lassan fel ültem . 

Jobb oldalra néztem és egy fehér bundájú farkas volt mellettem , bal oldalon meg egy szürke bundájú , meg dörzsöltem szemeimet , hátha csak rosszul látok , nevetést hallottam szobámba , körül néztem és ott voltak Sugáék , és még 5 idegen ember , jobban ki dörzsöltem a szememet de nem lett jobb ugyan ott volt a 2 farkas . 

 -Nem emlékszel rájuk?-  Kérdezi Suga mosolyogva . Hülyén rá néztem , majd gondolkozó fejet vágtam miközben tényleg gondolkozom . 

-Korán van még a gondolkozáshoz .- Mondtam neki , majd ébresztőmet ki nyomtam . 

-Asszem meg van .- Túrtam hajamba nagy szemekkel . 

-Nem az erdőbe találkoztunk veletek csak farkas formában?-  Kérdezem , JB felé fordulva , bólintott . 

-Amúgy sziasztok .- Hajoltam meg , amin fel nevettünk , meg bökdöstem  fehér bundájút aki el kezdet mocorogni , majd lassan  ő is fel kelt , vele együtt a szürke bundájú is . 

-Várjá' ki kicsoda ?- Kérdezem meg . 

-Fehér szőrű Mark , a szürke bundájú meg Bambam .- Mondja Yugyeom . 

-Oki .- Csörgött a telefonom messengeren , ki másztam az ágyból , majd el vettem telefonomat a töltőről . 

-Bocsánat .- Kértem el nézést majd ki mentem a szobából , le a konyhába . 

            Telefon 

-Mit akarsz ?- Kérdezem Gergőtől . 

-Semmit unatkozom .- 

-Az szar ügy mert nálunk meg vannak .- Mondtam neki . 

-Jah akkor ne haragudj ,szia .- Mondta Gergő . 

-Szia , majd egyszer tali .- Köszöntem el tőle , majd el raktam a telefont , fel mentem a szobámba , ahol már nem voltak szerencsére ott a többiek , gyorsan ki vettem egy mai ruha szettet mivel hogy szombat van , ezért azt terveztem ki megyek gördeszkázni . 

Ruhám : 

És a gördeszkám : 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És a gördeszkám : 

Mondjuk azt az előszobába le raktam , inkább be mentem a nappaliba , ahol még itt voltak Markék

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mondjuk azt az előszobába le raktam , inkább be mentem a nappaliba , ahol még itt voltak Markék . 

-Na én is kész vagyok .- Mondom miközben le ülök , Mark egyből ölembe hajtotta fejét hogy simogassam , amit meg is tettem . 

-Nekünk lassan mennünk kell .- Áll fel JB . 

-Ne már .- Nyavalyogtunk Bambammal , aki spongyabobot nézet Jungkookkal és Taehyunggal .

-De biztos a többieknek is van még dolguk .- Mondja JB , és Bambamt fel emelte a földről . 

-Sziasztok .- Öleljük meg egymást . 

-Ha nincs semmi én gördeszkázni el mentem .- Mondom Namjoonak , fel kaptam gördeszkámat . 

-Zsófi védő cucc?- Kérdezi Jin , gyorsan ki mentem a házból hogy ne kelljen vissza mennem fel menni . Többiek fel nevettek , a Got7 balra míg én jobbra fordultam . 

Gyorsan oda gördeszkáztam , szerencsére max 3-4-en voltak , le raktam a cuccomat a többiekhez , majd el kezdtem gyakorolni , megint éreztem valami furcsa, szagot , szét néztem , és Yugyeomot vettem észre hogy néz engem , rá mosolyogtam , majd gyakoroltam tovább . 

[...] Át ugrottam a másik oldalra a gördeszkával , csak rosszul érkeztem és le estem a deszkáról , az esésemet egy át fordulással tompítottam de így is bánta a kezem , bütyköknél , el kezdett vérezni , király ... és a fejem is sajog egy kicsit , bár ez szerintem nem ettől , a fejem nem ért földet , ez fura . 

Fel vettem gördeszkámat , majd cuccomhoz mentem , gyorsan le töröltem a vért majd fel vettem a  cuccomat , lehet hogy most azt gondolják akik itt vannak , hogy jaj bajom esett és nem merek rá állni arra a deszkára , pedig nem is , csak nem akarok szúnyogokkal talizni egyszerűen ennyi ...

Majd haza fele vettem az irányt , lassan be nyitottam a bejárati ajtót . 

-Haza jöttem .- Mondtam , miközben cipőmet le vettem , be mentem a nappaliba , ahol csak Jungkook , Taehyung , Jimin , J-Hope és Suga volt ott . 




8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now