Zsófi szemszöge
[...] Másnapot írunk , a táncot a srácoknak meg mutattam , nagyon tetszett nekik , egész nap igazából csak táncoltunk , a fiúk próbáltak rá beszélni hogy énekeljek nekik , de mindig nemet mondtam .
Most az a nap van hogy vidinnyó klipet forgatunk egy nagy csarnokban a Bighittől nincs olyan messze van , ki derült hogy a Sárga tengerhez nem megyünk , de így is kell cuccot vinnem , elvileg nagyon hosszú lesz .
Zsófi indulunk . Jött be Jani az irodába , igen nekünk itt volt a találkozó .
Rendben . Vettem fel 2 táskámat , majd Jani után indultam .
[...] Kb 15 perc alatt oda is értünk , lassan ki szálltam és az ta , 8 db fekete kocsi , amikből most pakolják ki a kamerákat, állványokat , fényeket és persze a kajákat , italokat . Majd be viszik az épületbe .
Zsófi nézd itt be állítják a hajadat , ott a ruhát adják , és utána meg beszéljük hol mit csinálsz , ott meg van a sminkes . Mondja Jani , az ajtókra mutogatva , mintha nem voltam volna már itt .
Rendben . Mentem a ruháshoz , ott a kezembe adta egy fiatal lány .
Köszönöm . Vettem gyorsan fel . Tovább mentem a sminkeshez aki bele ültetett egy székbe .
Kérlek ne legyen húsz kiló smink . Könyörgök neki .
Úgy lesz . Mosolyog sminkesem , a neveket ne kérdezzétek , nem mindenkit ismerek .
Be hunytam a szemeimet ,és el lazultam , kora reggel van (6:00) és én voltam az első aki fel kelt a házban szóval nem ér.......
[...] Lassan de a sminkes is el készült , hála égnek nem rakott rám sokat ahogy kértem ,és még szolid is király . Na menjünk oda ahol meg csinálják a hajamat .
Szia Zsófi . Köszön Lily aki csinálja a hajamat
Szia . Köszöntem vissza
Milyet szeretnél ? Kérdezi .
Hát valami nekem korabelit .
Rendben . Kezdet neki .
És hogy állsz a fiúkkal? Kérdez .
Ah... Ne is mond . Csukom le szemeimet .
Na ki a szerencsés ?
Igazából , még magamnak se vallottam be , kicsit össze zavarodott vagyok .
Hogy néz ki? Kérdezi Lily .
Úh hát , cuki menta, cián haja van , majd nem hófehér bőr .... Mosolyodtam el .
Hát akkor tényleg cuki lehet . Mondja kuncogva .
Igen , az .
Na és mit nem ért akis lelked ?
KAMU SEDANG MEMBACA
8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fiksi PenggemarSziasztok ez egy BTS fanfict lesz/lenne ami egyben fantasy is , igaz a többi könyvem nem annyira jó ennek tudom is az okát , de ebbe a könyvbe oda figyelek/ figyeltem . Káromkodások el hangozhatnak ! {Befejezve} Mellék bandák : GOT7 , Bigbang , S...