"Séta"

78 4 0
                                    

Zsófi szemszöge

Mindjárt kész ! Mondja Jin , gondolom most fertőtlenítette le , mert rohadtul éget a helye .

Zsófi kérlek hívd vissza a kardodat . Mondta Jin , vagy már könyörgött nem tudom pontosan , lassan próbáltam de nem ment .

Még nem hívja vissza nem fog be gyógyulni . Mondja Jin , lassan de néma sírásom csillapodott , és a fájdalmam is de nem nagyon .

Au~ Nyavalyog kb halkan Namjoon .

Ne mozogj így nem tudom le fertőtleníteni . Mondja Jimin , ezen belül mosolyogtam .

Nézd a kard halványul ! Mondja boldogan Tae .

Aha , lassan mi is menjünk edzeni ránk fér ! Mondja Jin .

Suga te maradsz Zsófival? Kérdezi szerintem bratyó .

Aha . Simogatta fejemet . Hallottam emberek mozgolódását a földön gondolom most mennek edzeni , de ugye RM nem megy a sebeivel?

Suga gondolom a fejemet az ölébe csúsztatta ami kicsi nem esett jól de szerintem a tudtára is adtam a kardommal .

Ne haragudj! Mondta szomorúan , nem bírtam beszélni se ki nyitni a szemeimet. Éreztem egy ajkat a homlokomon , meleg és puha volt , gondolom Sugáé volt . A fájdalmamat kicsit arrébb raktam eme érzés miatt , amit gondolom észre is vett 😓

Namjoon ! Szól Suga

Igen ? Mocorog valaki mellém .

Rendbe fog jönni? Kérdezi reményteli hangon 😕

Igen . Mondja mosolyogva Nam 😄

Igazából büszke vagyok rá . Mondta Nam , ez fura rám hogy lenne hisz nem csináltam semmit , csak küzdöttem de az nem alap ?!

Én is . Mondja boldogan Suga .

Csak úgy fel áldozni magát egy edzés miatt alapból nagy dolog . Mondta , ezt nem teljesen értettem tőle , na mindegy lassan kezdtem vissza nyerni az erőmet . Lassan ki nyitottam szememet .

Szia ! Köszön Suga boldogan , mivel hogy nem igazán tudtam beszélni vagyis gondolom mert nagy erő kellet a szemem ki nyitásához is .

Helló! Mondta Namjoon , rájuk mosolyogtam .

Hozzak valami nedves rongyot ? Jön ide Luke .

Aha , az jó lenne . Mondja Suga , pár perc múlva vissza jön 2 vizes ronggyal kezében .

Tessék . Nyújtja át Sugának azokat .

Köszi . Vissza hunytam szemeimet rohadt fáradt vagyok , valami nedves dolgot éreztem homlokomon , gondolom ezt Suga csinálja a nedves textillel , jól esett szerintem a kard halványult is egy keveset . Egy kicsi idő után valaki meg szólal .

Zsófi hívd vissza a kardod ! Mondja Jin , de basszus ha egyszerűen nem megy , még mindig fájnak a sebeim , egy ajkat éreztem meg számon , uuu de puha és meleg pont mint a homlokomnál , várjunk akkor ez Suga lesz az , lassan de vissza csókoltam a fájdalom is múlt el fele . De levegő miatt el kellett válnunk .

Ügyes . Mondja gondolom mosolyogva Jimin .

Had nézzem a kötéseket! Ült le szerintem Jin mellém . Fentebb tűrte pólómat , majd a kötéseket mindenhol át nézte .

Van nedves rongy? Kérdezi Jin .

Tessék . Adja oda neki gondolom Rapmon . Ah fel akarok kelni , a többieket látni beszélni velük tehetett lennek érzem magam most . Lassan megint ki nyitottam szemeimet ,

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang