Akkor most szakítunk ?

65 3 0
                                    

          Zsófi szemszöge  

-Ki volt az ?-  Jön Jin hozzám , pont valamit kavart a táljában . 

-Jani volt , puszil minket -  . Mondom mosolyogva . 

-Na meg beszéltétek, öm mi is őt ?-  Kérdezi mosolyogva , de már a mondat végére nem is tudja hogy fogalmazzon ezért nagyon furán néz rám , amin el nevetem magam . 

-Aha .-  Mondtam majd meg öleltem . 

-Mit kavarsz ?-  Kérdezem . 

-Jah...ö.té..mártást .- Mondja ki nagy nehezen . 

-Rosszul hazudsz Jin .-  Kuncogtam el magam . 

-Tudom .-  Szomorodik el , meg öleltem majd arcon pusziltam . 

-De így szeretünk .-  Mentem , vissza a nappaliba azon belül is a gépemhez , a többiek nagyba játszottak , fel kaptam gépemet , majd gyorsan fel vittem , le raktam íróasztalomra , majd át olvastam a papírt amit Jani adott . 

Jó nap lesz az már biztos

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jó nap lesz az már biztos ... Húztam el számat . 

Kop Kop* 

Oda fordultam a nyitott ajtónál áll Rapmonster  . 

-Bejöhetek?-  Kérdezi Rapmon . 

-Gyere .-  Mondtam neki , miközben a laptopomat le hajtottam és rá raktam a papírt . 

-Foglalj helyet nyugodtan .-  Mondtam neki , el foglalta babzsákomat , míg én a gurulós székbe ültem . 

- Na mit szeretnél? - Mosolygok rá . 

-Amikor a gördeszka pályánál voltál honnan tudtad hogy mi az a fiú, és hogy láttál minket ? - Kérdezi . 

-A fiú Gergő , hát mikor zöld a szemem .-  Demonstráltam neki , bólintott . 

-Ezzel látom az aurákat .-  Mondtam neki . 

-És Gérgőnél milyen színt láttál?-  Kérdezi óvatosan , Gergő neve hallatán kicsit el mosolyodtam . 

-Fekete .-  Mondtam neki , bólintott megértően . 

-És ami ott volt a gördeszka pályán jelek ?-  Kérdezi . 

-Mi van azzal ?-  Kérdezek vissza . 

-Hogy tudtad ki olvasni?-  Kérdezi . 

-Meg tanultam még nagyon kicsi koromba , érdekeltek a jelek és mindenféle " fantasy " dolgok , innen is tudom mi ölte meg Luket és majdnem Markot .-  Mondtam neki . 

-Ne haragudj a kérdésért de mi volt az ?-  Kérdezi , óvatosan . 

-Bukott angyal .-  Mondtam neki , nagy szemekkel rám nézet . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin