Dal szöveg

70 3 0
                                    

                  Zsófi szemszöge 

-Zsófi !-  Szól Namjoon . 

-Igen?-  Nézek rá . 

-Milyen zenét hallgatsz ?-  Kérdezi . 

-Magyar zenét .- Mondom neki mosolyogva . 

-Meg mutatod ?-  Kérdezi , meg paskolta magam mellet a helyet , gyorsan mellém ült , ki kerestem a szövegét koreaiul , majd el oda adtam neki úgy hogy a fej hallgatót ki szedtem a telefonból . 

-Tessék .-  Folytattam matek feladatomat , miközben fél szemmel néztem mit reagál a zenére . 

-Érdekes hogy ilyet hallgatsz .-  Mondja , egy fél mosollyal . 

-Hogy , hogy ?-  Nézek rá furán . 

-Hát....hogy is fogalmazzak szépen .-  Gondolkozik el , miközben vissza adja . 

-Hogy ezek után se esel teljesen vissza .-

-Annyira nem esek vissza , meg bánnám amiket csinálnék , sok értelmét annyira nem is értem .-Mondom neki . 

-De hát te is estél már vissza .-  Mondja gyanakvóan . 

-Igen , de nem akarom hogy más is hibázzon , vagy meg bánja amit tett .-  Mondom neki keserű mosollyal , bár nagyon nem a válaszára válaszoltam vagy mi xd . 

-És hogy éred el ?- Kérdezi . 

-Ahogy engem is ,  le szoktattak .-  Rántok vállat , majd ki kapcsolom telefonomat. 

-És hogyan ?- Szét néztem a nappaliba , mindenki minket figyel .

-Hát elsőnek meg beszéltük a dolgokat , ha utána se javul a helyzet .-  Nyeltem nagyot , Nam hátamra rakta kezét biztatásnak . 

-Hát ismerősömmel el mentünk egy el hagyatott helyhez pl kórház ilyesmi , ez az egész " játék" kb 2 órás szokott lenni , ha meg talált akkor egy vágás a karomon .-  Mondom , vállat rántva . 

-Azta !-  Mondja Jimin . 

-Az , de hatásos volt az biztos , és plusz dolgokat is meg tanultam .- Mondom neki . 

-Pl miket ?-  Kérdezi Taehyung . 

-Hogy maradj csöndbe , lopakodás , el rejtőzés.-  Mondom neki 

-És Nonaa te is csinálnál ilyen " játékot" ?-  Kérdezi Jungkook . 

-Nem szívesen ,  de ha muszáj .-  Mondom neki húzott szájjal , gyorsan be fejeztem a matekot , míg a többiek beszélgettek .

-Kész az ebéd !-  Mondja Jin , mindenki fel állt majd ment le ülni az asztalhoz ebédelni . 

[...]

-Fuh Jin ez isteni volt .- Mondja J-Hope . 

-Akkor jó .-  Mondja mosolyogva , míg csak teli hassal jobbra , balra dőltünk . 

[...] Most a nappaliba ülünk , én dalt írok míg a többiek , nos bal oldalamon Suga alszik, Namjoon olvas , a maknae line tévét néz , J-Hope néz ki a fejéből , Jin meg telefonozik . Gondolkoztam pontosan miről is kéne írni, rá néztem  kezemre ahol régen meg vágtam magamat , még egy icipicit most is látszik ha nagyon nézem , szerencsére vagy sajnos nem kellet sokat gondolkodnom miről szóljon . Milyen is vagyok én ? Kérdeztem magamtól . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora