Hanna

66 2 0
                                    

Zsófi szemszöge

-Na mit mosolyogsz ?- Kérdezi Namjoon .

-Át mentem a vizsgán !- Tolom képébe a papírt , amin egy jót nevet .

-Milyen vizsga ?- Kérdezi Suga .

-Másod fokú angol .- Mondom neki mosolyogva .

-Ügyes vagy .- Mondja J-Hope , ahogy a többiek is , Namjoon meg oldalról meg ölel .

[...] Van most legalább 19 óra , már lassan mindenki le fürödve , víz szintbe van kivéve én , mint mindig , épp a szobámba azon belül is az ágyamba laptopozok . Lassan nyitódik az ajtó , fel nézek a képernyőből , Yoongi jött be .

-Te nem alszol?- Kérdezi meg hökkenve .

-Ezt én is kérdezhetném .- Mondom neki miközben vissza nézek a képernyőre , folytatni dolgomat ami igazából cuccok rendelése .

-Mi jót csinálsz?- Kérdezi , miközben közelebb jön .

-Semmi fontos , böngészem az internetet .- Mondom neki , le csukja a laptop tetejét , majd ki veszi ölemből , és le rakta az asztalomra .

-Hé!- Szóltam rá .

-Semmi fontos , úgy hogy alvás .- Tapsol kettőt .

-Jó.- Mondtam neki durcázva , el terültem az ágyamon .

-Hé nekem is hagyjál helyet .- Lök arrébb egy kicsit .

-Ki mondta hogy itt alszol?- Fordulok felé .

-Oppa vagyis én .- Mondja mosolyogva , szemet forgatva bújok hozzá .

-Jó éjt .- Mondom neki fél álomba .

-Neked is .- Húz közelebb magához , majd minden elsötétült .

[...] Reggel van a telefonom szerint ugyan is az ébresztőm szól , Jani hangja van be állítva aki azt ordibálja hogy " ÉBRESZTŐ ZSÓFIIII! " Közbe meg püföli a zongorát . Lassan fel ülök , majd nyújtózkodva ki nyomom a telefonomat .

-Jó reggelt .- Mosolygok Sugára aki még csak most kezdi meg szokni a fényt .

-Jobbat .- Mondja hunyorítva , amin csak el nevettem magam . Gyorsan ki szálltam az ágyból , majd ki pakoltam magamnak egy mai szettet .

Gyorsan fel vettem , majd be pakoltam a mai cuccaimat a táskámba

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Gyorsan fel vettem , majd be pakoltam a mai cuccaimat a táskámba .

-Milyen nap is van ma?- Kérdezem Sugától .

-Szerda .-

-Oh..- Néztem meg telefonomat .

-Mi az ?- Jön felém .

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang