Zsófi szemszöge
Nyaralni mentek ! Mondták egyszerre , le sokkolódtunk , lassan Namjoon felé pillantottam aki nagyon nézte mit reagálunk rá .
Teeee~ ! Borzolom össze a mellettem ülő Namjoon haját .
Igen ? Néz rám kis gödröcskéit meg mutatva .
Tudtál róla hót ziher . Mondom neki nevetve .
Igen . Bólint valaki meg rázott oldalról , oda fordultam Suga volt az akinek fülig ért a szája .
Nyaralni megyünk !!! Kiáltott fel , ahogy a többiek is , a maknae line el kezdett ugrálni örömében , amit mise hagytunk ki , a végét egy elég ideges rendező szüntette meg , ugyan is ki csapta az ajtót , majd le üvöltötte a fejünket hogy nem lehet interjút fel venni , majd be csapta az ajtót .
Upsz . Nevettünk fel , majd vissza ültünk a helyünkre .
Milyen nap van ma ? Kérdezem fáradtan , a többiek kérdésemre fel nevettek .
Csütörtök . Mondja Jani .
És mennyi az idő? Kérdezem , Suga elő veszi telefonját .
18 óra . Borzolja össze hajamat .
Aish~. "Állítom " vissza hajamat , a többiek csak fel nevettek .
Mi lesz a vacsora ? Kérdezi Taehyung , mindenki Jinre nézett .
Zsófi te mit szeretnél? Kérdezi Jin , fel csillant a szemem kérdésén .
Gumicukrot . Mondom gyermekded hanggal , mire mindenki fel nevetett .
Nem-nem valami más ? kérdezi .
Nem tudom döntsetek . Nézek a többiekre .
Pizza ? Kérdezi Jungkook .
Oké . Mondom rögtön .
Jó rendelek . Áll fel Jin .
Uh lehet egy kérdésem ? Kérdezem , miközben Namjoon és Jani felé pillantok .
Mi lenne az ? Kérdezi Jani .
Úgy érzem hogy a fanoknak tudni kéne hogy most mi van velem . Nézek Namjoonra .
Ezt hogy érted ? Kérdezi Jani .
Hát.... Vakarom meg kínosan tarkómat .
Hogy most hol laksz és a családi helyzetedet? Kérdezi Hobi .
Igen. Mondom határozottabban .
Hm... Gondolkodik el Jani .
Kop Kop*
Erről még később beszélünk ! Néz rám , bólintottam .
Gyere ! Szól , ki nyitódott az ajtó , és nem hittem a szememnek Hanna jött be sírva , Hanna Jani lánya aki max 12-13 éves , de akkora mint egy 4-es szóval nálam kisebb szerencsére xd .
Kicsim hogy hogy itt vagy ? Kérdezi miközben le guggol Jani síró lányához .
Valami csúnya bácsik jöttek be . Sírja el magát .
Hogy néztek ki ? Kérdezi Suga , furán rá néztem hogy tud magyarul?
Valami idegen öltönyös férfi . Mondja sírva .
Hm.... Gondolkozom el .
Kicsim és mi történt utána ? Kérdezi Jani .
Ki küldött . Mondja , egyből fel álltam , ahogy Suga is .
1. Suga te hogy tudsz magyarul ? Kérdezi Jimin furán nézve .
Kíváncsi voltam Zsófit mit szokott beszélni , és nem tudok csak pár szót-mondatott .
Megyek meg nézem , nekem ez nagyon gyanús . Megyek az ajtó fele .
Megyek veled . Jön Suga is , bólintottam majd ki mentünk a teremből , fel az irodába , lassan be nyitottam , közbe a kardomat elő hívtam , hát fura látvány fogadott , egy fekete alak volt az asztalnál , mikor be léptünk , fel pillantott , majd elindult felénk égő kezével , én támadtam a kardal , míg Suga próbálta le fogni de nem sikerült neki , ez a fickó meg is égette majd el rúgta , Yoongi meg a fallal volt egy vonalba , felém kezdett jönni , nem tudtam mit csinálni nagy erőm nincs , meg próbáltam a kínzást ami kicsit sikerült de nem teljesen , meg rúgtam amitől a földre rogyott , megint rúgni készültem , de lábamat meg fogta , ezzel a földre kényszerítve , gyorsan rám mászott , majd meg ütött , próbáltam el kerülni vagy csak hárítani az ütéseit de az se ment .
Yoongi gyorsan le szedte rólam , mielőtt égő keze hozzám ért volna , gyorsan fel pattantam a földről majd Suga segítségére mentem megint kapott egy ütést , de az már tüzes volt , ezzel végleg a földre kényszerítve őt . Gyorsan oda rohantam majd kardommal meg próbáltam le szúrni , de észre vette hogy megyek , ezért tűzess kezével el lökött , kb Suga mellé estem de mozogni már nem bírtam , annyit még észre vettem hogy el ment a fekete alak , maga után meg tűzt hagyott .
Nem tudom meddig lehetünk ott de kezdet fogyni a levegő elég erősen , egyszer csak ki nyitódik az ajtó és a fiúk jönnek be rajta .
Úr Isten ! Oldják el gyorsan a tűzet , majd jönnek ide .
Hívok valakit . Rohan ki Jani , Hanna rohan be az ajtón .
Úr Isten ! Kiállt fel , majd meg jelennek első könny cseppjei .
Hanna menj ki kérlek ! Mondtam neki alig hallhatóan , intett majd ki ment , Namjoon és Jungkook nézte a helyszínt mi történt , míg a többiek próbáltak minket ébren tartani , kisebb nagyobb sikerrel , Jin legyezte a levegőt nálam , Sugánál meg Jimin .
Itt vannak . Jön be Jani 4 itt dolgozó kvázi orvossal .
Uram atyám ! Szólal meg az egyik .
Ez biztató volt . Mondja Taehyung , amin kicsit fel kacagtam .
Rakjuk őket erre . Terít le az egyik egy ilyen fehér vastag műanyag szőnyeget , gyorsan fel kapnak engem és Yoongit majd rá raknak arra a cuccra minket , elő vesznek ilyen lélegeztető cuccot majd az arcunkhoz nyomják , és fújják bele a levegőt , nem egy kellemes dolog , de éledben tart , a többi meg meg nézte a sebeinket .
Szerencsére csak 2. fokú az égési sérülés . Sóhajt fel nyugodtan az egyik .
Itt meg mi történt ? Jön be a BigHit egyik fő igazgatója .
Támadás . Mondja Jani , főnök bólint majd közelebb jön hozzánk .
Jobban vannak . Mivel hogy alig tudtam beszélni sajnos nem tudtam neki el mondani .
Szerencsére , annyira nem súlyos . Szólal meg az akit Suga ápol , ezt a lélegeztető cuccot el vették tőlem , remélem Suga jól van , végig néztem a többieken , akik majdnem síró görcsöt kaptak , főleg J-Hope . Le törölték rólam a sebektől keletkezett vért , majd lassan fel ültettek .
YOU ARE READING
8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
FanfictionSziasztok ez egy BTS fanfict lesz/lenne ami egyben fantasy is , igaz a többi könyvem nem annyira jó ennek tudom is az okát , de ebbe a könyvbe oda figyelek/ figyeltem . Káromkodások el hangozhatnak ! {Befejezve} Mellék bandák : GOT7 , Bigbang , S...