Szülinap !

73 3 0
                                    

           Zsófi szemszöge 

A távolból meg láttam Jiminéket , egyből meg álltam majd integettem nekik nevetve , majd el kapott a röhögő görcs és a földön feküdtem hogy lehet végig nézték mit ugrálunk össze vissza . 

-Naa pedig ügyesek voltatok !- Jöttek oda vámpír gyorsasággal . 

-Köszi ! - Mondta Hanna , én csak biccentettem majd meg öleltem mindenkit . 

-Vége a sulinak ?-  Kérdezem . 

-Aha .- Mondja J-Hope , Suga egy puszit nyomott ajkaimra , amit egy mosollyal fogadtam . 

-Persze a szinglikre nem figyeltek  .-  Duzzog Jimin, kuncogva nyomtam arcára egy puszit . 

-Hé !- Mondja Suga . 

-Nyugii cukorka .-  Mosolygok rá , majd Hannát hátamra veszem . 

-Zsófi gyertek kezdesz . - Mondja Jani . 

-Sok sikert !-  Köszönnek el tőlem a skacok , miközben a színpad háta mögé megyünk . 

-Köszi !- Ölelem meg őket , a többiek Hannával együtt el mentek csak Yoongi maradt ott velem , aki egy hosszú méz édes csókkal köszönt el tőlem . 

-Majd találkozunk fent . - Mondta majd el ment , kérdőn utána néztem milyen fent mi van ? 

-3,2,1 . - Számolt vissza a szervező , majd fel mehettem a színpadra . A Cactus c. zennémmel kezdtem amit a közönség nagyon imádott . 

Utána jött a közönség egyik kedvence ...

Meg még jó pár zeném le ment de most jött amit a közönség választott ki ezt 1 ismerősömmel éneklem , a színpadon nem táncolunk hanem össze vissza járkálunk . 

- És most a ti kérésetekre a Worth it !!!-  Ordítottam bele a mikrofonba , majd be jött Jonny és elkezdtük . 

A közönség ennek is nagyon örült de ami ez után jött a... 

- " 8 LETTERS" ACUSTIC ! - Ordítottam ezt is a mikrofonba , nagyon örültek neki . 

Nagyon tetszett a közönségnek , velem együtt énekelték , ami meg hatott pedig még csak 1 hete van kint a zene , pár sós könnyet el is morzsoltam . 

-Köszönöm szépen , ezt a csodálatos estét !-  Mondtam nekik mosolyogva . 

-Hm hol is kezdjem .-  Mentem középre a színpadon hogy mindenki jól láson . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora