Láz

69 4 0
                                    

              Zsófi szemszöge 

Sziasztok .

Szia . Köszöntünk mi is .

Ő Zsófi van egy kérdésem? Néz rám .

Igen? Nézek rá .

Nálad van a késed ? Kérdezi reménykedve , cipőm oldalához nyúltam , ahol nem éreztem a vas darabot , fel álltam majd a kabátomhoz léptem , bal  belső zsebbe bele nyúltam és ott volt .

Meg van . Mondom neki mosolyogva , a kezembe nyomott egy papírt fecnit .

Majd kéne egy zene . Nyom egy papír fecnit kezembe .

Ott a 8 letters! Mondom neki mosolyogva .

Igen de még kéne az új albumra .

Mennyi? Kérdezem .

Össz 12 , amúgy 3 .

Meg próbálom , de még ott a koreógráfia amit a rajongók választanak ki . Mondtam neki .

Azt a posztot még nem raktuk ki . Mondja Jani .

Oké , de lassan ki kéne , a jóváhagyás miatt is . Mondom neki .

Bocsi srácok , de nekünk mennünk kell vége a szünetünknek . Mennek ki a seventeenék . 

Oké , sziasztok , köszi hogy be jöttetek . 

Meg néztem telefonomat mennyi az idő , húh 21 óra . 

Jó késő van . Mondom miközben el rakom telefonomat , meg pár papírt a táskámba hajítok . 

Jó éjt srácok ! Megy ki Jani is . 

Neked is . Mondtuk , már csak 8-an maradtunk . 

Nyugodtan induljatok el , még pár puccot össze szedek . Fordulok Namjoonhoz , bólintott majd fel álltak . 

Akkor út közben tali . Intenek , én is intettem , majd végleg ki mentek  , gyorsan a hűtőmből ki vettem 1 db energia italt . 

Miért iszol ilyet ?!  Kérdezi valaki , oda fordultam Suga állt ott az íróasztalomnál .

Energiát ad , de a neve is ez . Rakom le az asztalra , majd a fejhallgatómat a nyakamba rakom , fel veszem kabátomat , Suga is így cselekszik , még táskámat fel kapom , és az asztalról energia italom el veszem . 

Tele van nyomva mindenféle szarral . Veszi ki a kezemből . 

De más nem add energiát hogy ne fáradjak el . Venném vissza , de ki dobja a kukába . 

Hé! Mondom neki , miközben le kapcsolom a villanyokat és zárom be a termet . 

De most nincs igazam? Kérdezi miközben már a folyosót járjuk . 

De . Mondom neki , már az utcán jártunk és az utca végén voltak a srácok . 

De mond meg mit csináljak akkor ? Kérdezem meg tőle . 

Kávé az jobb egy kicsivel , vagy aludj sokat . Mondja mosolyogva . 

De simán át alszom a  fél napot ami nem a legjobb dolog . Mondom neki . 

Én is . Karol át mosolyogva , út közben fel ugrottam majd meg pusziltam arcát , amit nagyon váratlanul érte , de mosolyogva fogadta , a kis csöndet én törtem meg köztünk . 

Suga meg nézzük a gördeszka pályát vannak-e rajta? Kérdezem tőle . 

22 óra van szerintem nincsenek rajta . Mondja , bólintottam majd mentünk tovább , a többiek után be léptünk a házba . 

[...] Mindenki már le fürödve az ágyába volt már , ahogy én is kicsit meleg volt a szobámba így a pizsamám egy melltartóból állt , és egy alsóból ,  kicsit még telefonoztam majd le raktam és pihentem ami egy idő után alvásba kapcsolt . 

Valamikor fel kellhettem hogy valaki mellém fekszik , szememet nem nyitottam ki így pontosan nem tudtam ki az , de szerintem Suga , Mellhasához hozzá bújtam míg ő át karolt , és úgy aludtunk el . 

          Suga szemszöge 

Zsófit át karolva aludtam el ....

Valamikor fel keltem hogy nagyon meleg van , le nézek a mellhasamra és ott van Zsófi aki tűz piros , meg néztem a homlokát és enyhén forró volt , óvatosan de gyorsan ki szálltam az ágyból majd át mentem Jin hyunghoz . 

Jin ! 

Hüm? Kérdezi vagy nem is tudom mit csinál . 

Jin kelj fel ! Lökdösöm kicsit . 

Ha már fel keltattél valami nyomós okot mondjál ! Ül föl fáradtan . 

Zsófinak magas láza van , mit kéne csinálni? Egyből ki pattant az ágyból . 

Egy tálba engedj hideg vizet és fogj egy  rongyot  , és ilyen vizes borogatást csinálj  , én meg viszek valami gyógyszert ami le viszi . 

Rendben . Gyorsan kerestem egy tálat majd meg töltöttem hideg vizel , egyik régi el nyúlt pólómat be fogtam rongynak majd vissza mentem a szobába , Zsófiról le volt rúgva a takaró le raktam a tálat a földre majd rá terítettem a  takarót ,  az ágya mellé le ültem , fel kapcsoltam az ágy melletti lévő kis olvasó lámpát hogy legyen azért fény , és elkezdtem azt csinálni amit Jin mondott , kicsit mozgolódott , szegény valami nagyon gyötri , de mi? Egy kis idő után el kezdted némán sírni , na jó most már fel kéne kelteni . 

Zsófi kelj fel ! Szólongattam , amire nem igazán akart fel kelni . 

Picur ! Szólongattam így amire már lassan fel kelt .

Minden rendben? Kérdezem , miközben Jin jön be a szobába , egy pohárral és egy tablettával a kezében . 

Ühüm . Mondja de ez nagyon nem volt meg győzőválasz . 

Nem volt túl meg győző ! Mondom neki . 

Tessék ezt idd meg . Nyújtja Jin oda a  cuccokat , Zsófi lassan de fel ül , majd el veszi őket és meg issza őket . 

Zsófi mi van a hátadon? Kérdezem meg . Tudom hogy volt vele valami hisz a fél világ tudott róla úgy 2 évvel ezelőtt hogy az van , az egyik fellépésen pont kilátszott és onnan már nem volt meg állás sokan kérdezték szegényt hogy mi történt vele , de sose mondta el ... És én ezt honnan tudom? A hír ide is el jutott , meg mivel hogy J-Hope húga kb mindent tudunk róla . 

Vissza adta a poharat nekem  , majd vissza dőlt.

Nem-nem , had nézem csak . Jön közelebb Jin , majd lassan fel ülteti Zsófi , fel kapcsoltam a villanyt de ahogy láttam Jin arcát neki ez nem lesz elég . 

Le kéne menni a nappaliba , vegyél fel valamit alulra meg felülre is , és gyertek le a nappaliba .Adta ki a parancsot majd ki ment a szobából . Zsófi ruhás szekrényéhez léptem majd kerestem neki valami rövid nadrágot , amit rá adtam , majd gyorsan az egyik pólómat rá adtam , segítettem neki fel állni . 

Tudsz menni?Kérdezem tőle . 

Aha . Lassan de le értünk , Jin már a kanapén várt rá , eső segély dobozával . 



8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now