Zsófi szemszöge
-Sziaszt .- Mondtam volna végig de meg hallottam fejembe egy ordítást , ahogy észre vettem Jiminnek meg megint a sikítás volt , félve össze néztünk .
-ZSÓFI !!- Ordítja Luke fájdalmasan , szerintem csak az én fejembe történt meg ez , mert a többiek Jimn kivételével , mindenki ijedten nézet rám vagy Jiminre , könny szökött szemembe , ki rohantam a nappaliból sőt az egész házból , rohantam a hang irányába , ami egy messzi erdőbe vezetett , rohantam ahogy csak tudtam , egy kicsit pusztához értem , ahol nem szép látvány fogadott , pont Luke torkát fogta valamilyen " emberi" lény , és a kezébe egy fa karó volt .
Futottam hogy meg előzzem az eseményeket , de túl későn értem oda , mondhatni már a bátyám , most a földön fekszik holtan , fa karóval a szívében . Le fagytam meg álltam , és csak néztem erőre , rám nézett ez az emberi lény és felém kezdett közeledni , gyorsan Luke mellé futottam , de el rántott gondolom ő , felettem volt , próbáltam le szedni magamról , de sehogy se sikerült , tehetetlenül feküdtem alatta, valami le szedte rólam , gyorsan fel ültem , Mark volt az , gyorsan Luke mellé mentem meg nézni tudok-e segíteni de sajnos már nem tudtam , gyorsan Mark segítségére mentem , miután ez a szörny belé karmolt egy nagyot , ez által a földre vágódott , gyorsan elő hívtam kardomat , majd rá rohantam , ő is elő hívta kardját (?) majd küzdött velem .
Minden képességemet fel használva még olyat is amit még nem tudtam kezelni , csak most a düh csinált mindent helyettem , hajam szürke lett , szárnyaim lettek , neki meg fekete szárnyai nőttek ami végén horog volt , egy utolsó ütést mértem rá ami végleg végzett vele , persze előtte én is kaptam hasamnál egy mély karmolást . Gyorsan oda mentem Markhoz , majd le fogtam vérző sebét .
-Mark maradj velem oké?- Kérdeztem tőle , tudom válaszolni úgy se fog tudni de hátha még itt van , próbáltam valamit ki találni hogyan gyógyítsam meg de nem feltételezem hogy van olyan erőm .
-Mark ne hagyd itt a szeretteidet kérlek !- Mondtam neki , egy könny csepp le esett arcomról rá a sebre , a seb világos kéken el kezdett világítani , ahogy a kéz fejem és a teste is , kezdtem el fáradni , nem bírtam sokáig .
-És persze minket se !- Mondtam majd hátra estem , magával ragadott a sötétség .
Külső szemszög
Zsófi ájultan terült el a fűben , míg Mark magához tért , orrával meg pöckölte lány arcát aki nem reagált semmit .
Zsófi szemszöge
Lassan térek magamhoz , mindenem sajog , alig bírok valamit is csinálni , lassan ki nyitom szemeimet , hasam be van kötve , egy ismeretlen szobába vagyok , világos barna a fal , bútorok , íróasztal rajta lámpa , mellettem meg a széken egy aranyos Yoongi alszik .
-Yoongi!- Szólítom meg . Egyből fel kapja fejét , majd ölelésbe von , fejét nyakamba hajtja majd szorosabban ölel .
-Szeretlek .- Morogja nyak hajlatomba .
-Én is .- Ölelem vissza , fel kapja fejét válaszomra , majd gyorsan ajkaimra hajol , gyengén csókol , mintha egyszer el tűnnék , el váll lassan tőlem miközben mosolyog .
-És mi lenne ha lehetne egy herceged ?- Kérdezi kis fiús mosollyal .
-Ez!- Húzom le egy csókra .
-Akkor ezt igennek vegyem?- Kérdezi fülig mosollyal .
-Igen .- Pirulok el , puszit nyom számra .
-Yoongi nem jössz ide ?- Paskolom meg magam mellet a helyemet , pont úgy ül az ágyba hogy bele tudjam hajtani fejemet ölébe .
-Mi történt?- Kérdezem tőle .
-Hát miután el ájultál el hoztunk a BigBang házba hogy itt el lássák sebeidet , GD meg engedte hogy itt csövezzünk míg fel nem kelsz .- Mondta mosolyogva .
-És hány napig voltam ki ütve ?- Kérdezem
-2 nap .- Mondja
-A többiek hogy vannak ?- Kérdezem aggódva .
-Markot meg mentetted , a többiek szerencsére jól vannak fizikailag , max lelkileg voltak alul .- Mondja szomorúan .
-Oh.. és Luke ?- Kérdezem bár tudom a választ .
-Ő rajta már nem tudtunk segíteni sajnálom .- Ölel meg .
-Ne sajnáld nem a ti hibátok .- Mondom , egy keserű mosoly kíséretében .
-Ne hívjam fel a többieket ?- Kérdezi mosolyogva .
-Tudok járni .- Mondom neki .
-Nem .- Mondja
-De .- Mondom .
-Nem is kész .- Mondja határozottan .
-Dee~!- Nyújtom ki nyelvemet .
-Vigyáz mert le harapom .- Harap egyet a levegőbe , amire egyből vissza húzom nyelvemet helyére , amin fel kacag .
-Megyek szólok nekik .- Mászik ki az ágyból majd el is tűnt , el helyezkedtem az ágyban , mikor be törték a szoba ajtaját .
-NONAAAA~!!- Sipít Jungkook , majd rohan és meg ölel ,utána Taehyung , Jin és a többiek .
-Jobban vagy ?- Kérdezi Namjoon .
-Szerintem igen de valaki .- Sandítottam Yoongira .
-Nem engedi hogy mászkáljak .- Mondtam duzzogva , amin mindenki fel nevetett .
-Hogy gyógyulj egyél eleget .- Mondja Taeyang .
- Jaj ilyet ne mondjál Jin előtt .- Mondom ijedten , amin a többiek nevettek .
-Nem baj az .- Mondja Jin mosolyogva .
-Pihen sokat , de valamikor mozogj azért .- Folytatja .
-Azzal se lesz gond .- Mondom mosolyogva .
[...] Mindenkitől el köszöntünk , meg meg köszöntük a sok segítséget , majd be ültünk a kocsiba , én Yoongi mellé ültem , bár igazából a fiúk ki jelentették de mindegy...
Gyorsan haza értünk , Yoongi segített ki szállni , majd be mentünk a házba .
-Milyen nap van ma ?- Kérdezi Jimin .
-Kedd .- Mondja Taehyung .
-Akkor jó lenne tanulni .- Mondom tanakodva .
-Aha .- Mondja Jungkook is , gyorsan fel mentem szobámba , fej hallgatóm ért , és a matek cuccomért , majd le mentem a nappaliba , le ültem az egyik fotelbe , majd be dugtam telefonomba fej halgatóm végét , majd fejemre raktam be indítottam egyik kedvenc magyar zenémet .
Majd kezdetét vetet a matek házi .
[...] Már vagy 10 perce csinálom , közbe a többiek is le jöttek ide tanulni .
ESTÁS LEYENDO
8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
FanficSziasztok ez egy BTS fanfict lesz/lenne ami egyben fantasy is , igaz a többi könyvem nem annyira jó ennek tudom is az okát , de ebbe a könyvbe oda figyelek/ figyeltem . Káromkodások el hangozhatnak ! {Befejezve} Mellék bandák : GOT7 , Bigbang , S...