Fő mufti....

67 3 0
                                    

    Zsófi szemszöge 

 Valaki be rontott , oda fordultam egyik fő mufti jaj nee.....

Be tanultad már ? Kérdezi szemrehányóan , bólintottam , féltem tőle , közelebb jött , én meg hátrébb húzódtam . 

Miért nem beszélsz ?  Kérdezi ingerülten . 

Talán ha nem így viselkednél vele beszélne veled . Jelent meg az ajtóban Jani . 

Akkor hogy beszéljek vele hogy értse ?  Néz rá , hát kösz , bár jobb mintha üvöltene , nem szeretem mikor így bánik velem .

Ne úgy viselkedj vele mint egy fogyatékossal , állattal vagy mint egy szolgával , jóval többet rakott le az asztalra mint TE , és csinálhatná azt mint te vele , de mégse teszi , örüljél is , te járnál rosszul . Mondta , idegesen , de még se ordítva kicsit meg lepődtem hisz Jani még sose volt ilyen . 

És most távoz , ha még egyszer a közelébe látlak , nem lesz jó vége . Mondta Jani , rám nézett idegesen a fő mufti  , majd trappolva el hagyta a termet , a fiúk le fagytak ahogy rájuk néztem  . 

Zsófi . Szól Jani , rá néztem . 

Ugye nem bántott ? Látok aggódást szemében . 

Pont jókor jöttél . Motyogom , fel álltam , intettem a még mindig le fagyot fiúknak , majd el hagytam a termet , tudom most kicsit beszélni fog velük Jani , fel mentem az irodába .

                Jani szemszöge 

Zsófi el hagyta a szobát , maga után be csukva az ajtót . 

Ez mi a fészkes fene volt ?! Akad ki Jimin . 

El mondok nektek valamit Zsófiról  amit jobb ha tudtok . Mondom miközben le ülök a földre . 

Rendben . Bólint Namjoon , majd mindenki kényelembe helyezi magát a földön . 

Gondolom észre vettétek hogy Zsófi úgy viselkedik mintha egy család lennétek . Néztem rájuk , bólintottak . 

Pl Jin az anya , Rapmonster az apuka . Mondtam , megint bólintottak . 

Ez közre játszik hogy ugye a családját el veszítette ugye kivéve téged Hoseok , meg akik magyar országon vannak . 

Aha. Mondta Suga . 

Azt nem mondhatom el miért ilyen , majd el mondja ha úgy érzi , ezzel kérlek benneteket ne is zaklassátok . 

Rendben . Mondta Jin . 

Tömören annyi hogy a múltja miatt nem bírja ha ordítanak vele , mint látjátok én se szoktam , értelmét se látom érti a szép szót is , jó valamikor rá kell szólni de nem üvölteni vele . Néztem rájuk . 

Kívül azt mutatja mennyire bírja a fájdalmat , de nem minden esetben , törékeny  . Fejeztem be . 

És szerintem van esélyed nála . Fordulok Suga felé , nagy szemekkel néz rám . 

Én is voltam tini szerelmes ,csak tudom milyen . Bólint egyet mosolyogva ,de még mindig le döbbenve , fel álltam , majd az ajtóhoz léptem , de vissza fordultam mielőtt még ki mennék rajta . 

Ja és most ne lepődjetek meg ha kicsit magába fog fordulni pár órát . 

Renden és köszönjük . Mondja Namjoon , egy kis mosolyt el ejtve . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora