Hívatlan vendégek

65 6 0
                                    

                            Zsófi szemszöge 

Hangokra kelek fel , lassan fel ülök az ágyamon (?) oldalra néztem nem volt senki ott  , újra  csörömpölést hallottam , fel keltem , majd lassan ki nyitottam a szobám ajtaját , és mentem a hang irányába , a nappaliból jött a hang , halkan oda lépkedtem a bolt ívhez ( vagyis ahol be lehet menni csak nincsen ajtó szerk . ) Meg láttam Sugát és Jimint össze verve a földön , és egy pasas aki a cuccainkat nézte át , halkan oda mentem Sugához , nem volt a legjobb állapotba . Valaki meg fogott hátulról , majd neki vágott a falnak . 

Fura hogy nem futsz . Mondja gondolkodva , gyorsan fel álltam majd felé rontottam , de ki kerülte ütésemet , meg fogta karomat majd a földre terített . 

Ah~ . Nyögtem fel a fájdalomtól , ott ütött ahol csak ért , már vért köhögtem fel szó szerint .

Hé Hoshi , mennünk kell ! Jön be a nappaliba egy barna hajú srác , kezdett minden homályos lenni , el engedett ez az alak , majd most már minden el sötétült . 

[...] Azt érzem hogy hozzám érnek , majd kicsit ütögetik arcomat .

Fent van ! Mondja Jin asszem , meg fogtak majd rá raktak valami puhára szerintem a kanapéra .

Zsófi! Szólongatott valaki , mindenem rohadtul fájt , főleg a fejem , lassan ki nyitottam szemem és Jungkook volt felettem .

Miért intenzív kék a szeme? Néz rám furán , egyből mindenki fölém tornyosul

Nem tudom . Mondta Namjoon .

Én se . Mondja Jin , vissza emlékeztem a történtekre és igen eszembe jutott Jimin ,és Suga , egyből fel ültem .

Hé, hé ! Mondta Jin .

Hogy vannak ? Kérdezem meg , nagyon aggódom értük .

Most ne velük foglalkozz . Mondta Hobi , na most kicsit sziven ütött , bár láttam neki is nehéz ki mondani , Jin vissza fektetett bár sok értelme nem volt szerintem mert úgy is fel fogok kelni.

Jobban vannak nyugi . Mondta Nam , bólintottam bár nehezen , Tae még mindig nagyon nézet ami kicsit zavart de próbáltam nem ezzel foglalkozni most . 

Hol vannak ?

Suga szobájába .

Mikor kelhetek fel ? Kérdezem türelmetlenül . 

Majd , egyáltalán mi történt veled , kik voltak ? Kérdezte Namjoon . 

Nem ismertem őket de az egyik valami Hoshi nevet mondott . Mondtam , a többiek nagy szemekkel rám néztek . 

Én mondtam hogy nem kellet volna . Mondja Jungkook . 

De még mindig élek ! Jelentem ki . 

De miért nem használtad az erődet ?! Kérdezi Namjoon kicsit idegesen   .

Őszintén szólva nem tudom . Gondolkozok el , lassan fel ülök mert már zavar hogy feküdnöm kell . 

DE MIÉRT NEM  ?! Kérdezi meg Hobi , ezeknek most mi a szar bajuk van ?! 

NEM . TUDOM ! Szótagoltam le nekik , már idegesít hogy nem értik meg , láttam Hobin hogy fáj neki , amit csinál , áh szóval direkt csinálják hogy mennének meleg éghajlatra . 

Aha , szóval direkt csináljátok . Mondtam magyarul , a többiek furán néztek rám nyelv váltásom miatt , könny szökött szemembe , fel álltam majd fel rohantam Suga szobájába , halkan be nyitottam .

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang