Zsófi szemszöge
Manó!! Szól valaki de szerintem ez Hobi lesz , ki nyitottam szememet és igen ő volt az .
Gyere ebéd ! Jön közelebb , meg ráztam a fejemet .
Naa gyere az én kedvemért . Váltja át szemeit boci szemekké , kis gondolkozás után bele mentem , fel ültem majd le ugrottam a fáról .
Gyere . Fogta meg karomat , majd húzni kezdett , be értünk majd le ültünk .
Mivel vetted rá ? Néz rám Jin .
Boci szem + a kedvemért . Mondja J-Hope . A többiek el kezdtek nevetni ......
Troll Hope . Mondtam ki durcásan , mire még jobban el kezdtek nevetni a többiek .
[...] 3 nap telt el , meg írtuk a témazárókat , nekem meg volt az interjúm , a tánc és a hang felvételem is , a harmadik nem meg egész nap aludtam szóval az annyira nem érdekes .
Most szerda van , jövünk haza a cégtől J-Hopeal . Pár háznyira egy égő kocsi jött ami a semmitől fel borult , bátyusra néztem , majd vissza a kocsira , próbáltam oda futni csak valamelyik fiú mindig meg akadályozott , mikor már véglegesen oda érnék , Namjoon ránt el onnan , majd szoros ölelésbe von , nekem már folytak a könnyeim sőt zokogtam , és próbáltam ki szenvedni magam Namjoon karmai közül .
Hé nyugi . Mondta , de nem igazából segített , valahogy meg fordultam , hogy lássam az égő kocsit , egy kar az ablakon ki lógott a vezető ülésnél , rá volt tetoválva valami , jobban rá fókuszáltam , és az én voltam kis baba koromba , még jobban fel sírtam , papáék vannak a kocsiba.
Zsófi nyugodj le . Súgta fülembe Nam , hát kösz könnyű mondani , hallottam a szirénának , majd a kocsi köré rendőrök , mentősök álltak , vissza állították a kocsit 4 kerékre , valaki a szemem elé rakta kezét jó erősen hogy ne lássam mi történik , éreztem valamit , vért , de nem is akármilyen ez mama és papa lesz . Rángattam a kezet hogy láthassam mi történik , de nem igazán sikerült , elegem lett , meg csíptem , amitől el vette kezét onnan , Nam szorosabban fogott mint eddig , oda néztem pont most rakták be őket a mentő kocsiba , sírtam , el akartam menni , el innen ennek nem lesz jó vége , mondjuk sírásomat nem tudtam le csillapítani .
Nam meg fordított hogy mellhasát lássam .
Nyugodj le akkor le nyugszol. Mondja Taehyung , egy kis mosolyt el eresztettem rossz poénján .
Gyertek menjünk haza . Mondta Namjoon , fejemet ráztam , valaki fel emelt , meg ijedtem , hiába volt nyitva szemem nem láttam a könny fátyoltól .
Nyugi csak én vagyok . Suttogja fülembe Suga , bólintottam , rohadt fáradt vagyok , de egy kérdést nem tudok vajon Hoseok ismerte őket ha már a bátyám miért ne ? Be léptünk a lakásba .
L-le tehetsz , és k- köszi . Mondtam Sugának , bólintott majd le tett a talajra . Oda léptem bratyi mellé aki sírt , aha , szóval biztos ismerte őket , meg öleltem , és nála el is tört a mécses csak sírt és sírt .
Ismerted őket ? Suttogom fülébe , ő csak bólintott , simogattam a hátát , el váltunk lassan , én fel rohantam a szobámba majd össze szedtem cuccomat és be foglaltam a fürdőt , mikor ez meg volt , vissza mentem szobámba , és be dőltem pihe puha ágyikómba , egy idő után érzem hogy valaki be mászik mellém és át ölel nem foglalkoztam vele , bár szerintem Yoongi volt illatát éreztem , és megint fura érzés volt a hasamnál .
[...] Valamikor fel keltem , meg néztem az időt éjfél ...... El terveztem el megyek sétálni egy kicsit , nagy nehezen le szedtem magamról Yoongi kezét , majd fel öltöztem utcai ruhába .
Írtam egy levelet hogy el mentem sétálni , amit ki raktam az ajtómra , le mentem halkan a lépcsőn majd ki a házból , elsőnek meg céloztam szüleim sírját , megint szedtem virágot , valamelyik kertből , szépen mentem csendbe a sírhoz , mikor oda értem megint el kapott a síró görcs , le raktam a virágot , majd le huppantam a földre egy darabig néztem a sírt majd elő vettem késemet amit most tanába magamnál hordok , szívemhez raktam , mikor ezt csináltam körülöttem meg fagyott a levegő . El gondolkoztam miért ne ? És miért nem ? És a barátok maradtak mindig végszóul és persze bátyus ha én nem leszek egyedül marad , olyan értelemben hogy kb minden családtag meg hal , könnybe lábadt szemem , el vettem onnan a kést majd vissza raktam helyére , fel álltam majd el futottam , valamerre csak el innen , egy erdőbe vagyok , király azt se tudom pontosan hogy hol , na mind 1 fussunk tovább , 1 nagy szakadékhoz értem , kb 5 méter volt hosszába , lefele vagy 20 méter , könnyen át ugrottam , főleg úgy hogy parkourt is tanultam , futottam tovább mikor egy elhagyatott nagy épülethez értem .
Fel másztam az oldalánál , mikor fel értem szét néztem , minden olyan-olyan nyomasztó , megint el kezdtem sírni , miért velem történik minden , utálom , utálom ! Miért az én családommal történik ez , még jó hogy el mentem nem szeretek sírni főleg ha látnak is , de vajon mitől borulhatott fel , áh..... csak apára tudok gondolni , bár már nem tudom minek nevezzem , elsőnek anyuék , utána unoka tesóm Szilárd , most meg mamáék , legjobban papa miatt vagyok mérges és egyben szomorú ő volt az aki mindenbe támogatott , és mondta ha bármit csinálok akkor azt jól .
Le rogytam a földre ...........
YOU ARE READING
8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
FanfictionSziasztok ez egy BTS fanfict lesz/lenne ami egyben fantasy is , igaz a többi könyvem nem annyira jó ennek tudom is az okát , de ebbe a könyvbe oda figyelek/ figyeltem . Káromkodások el hangozhatnak ! {Befejezve} Mellék bandák : GOT7 , Bigbang , S...