Szúnyog

97 4 0
                                    

                    Zsófi szemszöge 

Lee volt még ott pár barátjával , le raktam a cuccomat oda ahova a többi ember is pakolta majd meg indultam egy kicsit be melegíteni , majd át tértem a trükkökre . 

Már vagy 30 perce gyakorolok mikor el döntöm le ülök kicsit pihenni, kicsit se néztek meg a fiúk akik ott voltak Lee jön hozzám . 

Szia

Szia . Pacsizok le vele , majd le ül mellém . 

Hogy vagy ? Kérdezi közbe felém fordul . 

Jól . Nyitom ki vizel teli üvegemet majd bele iszok de rohadtul nem az van benne . 

Fúj . Köpöm ki oldalra . 

Mi az ? Kérdezi Lee. 

Nem finom az italom . Ízlelgetem ami a számba maradt és nem is rossz , oldalra néztem ahova ki köptem , el szomorodtam mert ki köptem pedig nem is volt rossz , ittam még egy kortyot , majd el raktam táskámba , majd fel álltam és mentem vissza gördeszkázni , valamiért erőt adott az az ital na nem baj attól még meg ölöm Hobit . 

Kb 15 percig gyakorolhattam mert egy jó nagyot estem , és végig horzsoltam csuklómtól a könyökömig de úgyhogy még vér is folyjon belőle nagyon király remélem valami szúnyog is van a közelben . 

Ah B+ . Káromkodtam magyarul , majd fel álltam , oda mentem cuccomhoz majd ki vettem a kötszereket le fertőtlenítettem majd be kötöttem . Szét néztem a pályán 2 fiú nagyon figyelt engem és vér vörös volt a szemük ,is na király vannak szúnyogok is körülöttem , hála égnek nem vették észre hogy figyelem őket . 

Jól vagy ? Jön oda Lee. 

Persze jól  vagyok ,  de szerintem haza indulok. Álltam fel majd táskámat fél vállra fel dobtam . 

Szia . Pacsiztam le Leevel . 

Szia . Gördeszkámat fel kaptam , majd el indultam haza . Út közben iszogattam Hopi italát hát nem ájultam el tőle . Csörgött a telefonom Tae volt az . 

                 Telefon 

Szia TaeTae 

Szia Zsóf mikor jössz haza? 

Már úton vagyok haza , és üzenem bátyusnak hogy fusson . Mondtam mosolyogva a végét , hallottam mindenki fel nevetett akkor gondolom egy helyen vannak . Haza fele borús lett az idő így gyorsabban szedtem lábamat ami sikerült is hogy ne ázzak meg . 

Sziasztok . Nyitottam ki a bejárati ajtót . 

Szia . Jö Jungkook , majd meg ölel . Beljebb mentünk azon belül is a nappaliba . 

Sziasztok . Ültem le Suga mellé , meg látta karomat nagy szemekkel nézte majd el is húzta az ölébe . 

Mi történt ? Forgatja karomat , furán éreztem magam hogy fogdossa a bekötött kezemet . 

Semmi . Húzom el kezemet . 

Zsófi ! Szól rám Hopi . 

El estem de amúgy sincs semmi bajom ez semmi . Mutattam karomra . 

Hogy-hogy semmi ? meg sérültél ! Jelenti ki Jin . 

Volt már nagyobb bajom is . Néztem karomat . 

Legalább voltak ott embereken kívül? Kérdezi Suga  hanyagul , én itt magam elé bámultam nem mertem meg mozdulni se . 

Zsófi ? Szól Kookie telepátiával , rá néztem és csak bólintottam . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora