Pohár törés de hogyan?

107 5 0
                                    

                              Zsófi szemszöge 

Fel álltam nagy nehezen de egyből valaki karjaiba találtam magam  , Hobijéba . 

Minden rendben? Kérdezi , én csak bólintottam hangot nem akartam ki adni magamból , el engedett majd Namjoon  karjaiba találtam magam . 

Ne haragudj ! Mondta . 

S-semmi baj . Ölleletem vissza , egy kis idő után el váltunk , szét néztem a társaságon . 

Fel megyek a szobámba . Mentem ki a nappaliból , majd fel mentem a szobámba . Ott meg össze szedtem egy tiszta ruhát majd el mentem le tusolni , közbe telefonomról el indítottam egyik listámat . 

És nyilván énekelni kezdtem . Mikor végeztem fel vettem otthoni ruhámat majd ki léptem a fürdő szobából . Suga volt előttem . 

Szia . Ugrottam egy nagyot nem gondoltam hogy itt fog állni egyáltalán bárki is .

Szép a hangod ! Rakja kezeit az ajtóra na ne már megint kezdi ...

Köszi. Nézek lefele . 

Nem is értem miért rappersz ha ilyen jó a hangod . Nyúl állam alá , na itt már a pólóm  színét kezdtem át venni . Kezdet közeledni felém .

Suga gyere! Szól Hobi . Suga egy puszit nyomot számra , majd le ment , le fagytam meg se tudtam mozdulni . 

Zsófi ! Szólal meg valaki , elém nézek , Jungkook van ott . 

Igen? 

Miért vagy piros? Kérdezi . 

Most fürödtem . Emeltem fel piszkos ruháimat , bólintott majd tovább ment . Én is így tettem be rohantam szobámba , le ültem házit csinálni mikor vinnyogott a telefonom . 

                       Bangtan Family

 Princess  : Gyerekek

TaeTae : Igen? 

Kookie : Mondjad 

Kovács Zsófia : Hm? 

*A saját becenevedet a következőre állította be TaeTae : Agust 'D' - né <3 😂  *

Agust 'D' - né <3 😂 : Én is szeretlek Tae <3 

Princess : Na szóval KAJA! 

Agust 'D' - né <3 😂 : Nem vagyok éhes . 

Hobi : De most jössz enni ! 

Agust 'D' - né <3 😂 : .... Jó megyek . 

Raktam le a telefonomat majd ki mentem a szobából azon belül meg le mentem a konyhába . 

Majd le ültünk enni . 

[...] Az ebéd finom volt . Még kicsit beszélgettünk a nappaliba , a dohányzó asztalon volt egy pohár víz vall szeg én hagyhattam ott , nagyon rá figyeltem és ennek az lett az eredménye hogy szét tört , amitől meg ijedtem és még az egyik szilánk meg is karmolta a kezemet , V meg fel sikoltott és Suga ölébe ugrott . 

Száj már le rólam . Lökte a földre szegény V-t . 

Hm . Elmélkedik el Namjoon . 

8 Énekes 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now